Tri prsta smrti

Previous topic - Next topic

vesthepes

Trumpyjev 1:35 SAM-6, malo točnije 2K12 Kub + friulmodellissimo gosenice

Vrlo zabavna stvar za sastavljanje, i malo pavze od avijacije. Ovo mi je prva maketa - da ne leti  :pilot Rakete su prilično preduge, pa jih je bilo potrebno skratit. Mnogo je tu zezancije sa gosenicama. Svaki "link" je trebalo, da se očisti i spoji sa ostalima i tako jedno par dana...
Imao sam neku slikicu Libijskog kuba ostavljenog u Čadu za vreme Toyota ratova sa Gadafijem - nigde se nisu lepo videle oznake, pa sam ga ostavio bez. Trebao sam možda, da napišem neki broj na arapskom, al eto...

Hvala vam na gledanju i komentarima

Miroslav Š.

Prvo moram da kažem da sam laik za oklop-gusenice i ovakvi sistemi nisu moja jača strana po pitanju poznavanja. Imao sam kontakta tokom 99.godine i kasnije sa samohodnim raketnim pukom iz NS-a koji je bio (a i sada je) opremljen sa ovim PVO sistemom. Nisam video rakete ove boje. Molim te da ovo ne shvatiš kao pridiku.
Samo vozilo mi se veoma dopada kako si ga uradio :cheers
http://www.maketarplus.com/
2024. - godina borbe protiv nesklopljenih maketa!

KuKLiNsKi

nema ni ovaj oznake tako da ne brini (=
http://www.militaryfactory.com/armor/imgs/sa6-gainful.jpg
a i rakete su iste samo što imaju djelove različite nijanse... neka stara boja bila u skladištu pa... =))
jako ljepa maketa... sigurno zauzme cjelu prostoriju... ako ne veličinom onda silom  ;D

vesthepes

Hvala vam na komentarima.
@ Miroslav-  ma ne, uopšte ne bi to tako shvatio, i ja sam totalni laik, kad se radi o ovim kantama... Ali postoje slike gde su te rakete sasvim bele il bež boje ili slično. A vidio sam i zelene ...
@kuklinski - stvar i nije tako velika koliko je visoka, a sad i ovisi koje ti je omiljeno merilo. Meni su moderni avioni u 1:48, tako, da je ovo po širini mala stvarčica prema razponu krila nekih aviona.

Evo te slikice, koja mi se dopala:

airsuba