Revell U-boot VIIC 1/144

Previous topic - Next topic

Mika999

#30
Okeeej, opet u vodu.







Bilo je malo problema oko ove curece vode. Ono je ostalo plavo nakon susenja, i to previse, cak i kada sam obojio ceo mlaz  u belo. Posle sam ga obojio jos malo i izgubilo se, ali onda su mlazevi bili suvise beli i neprirodni, cak su se videle i previse ostre ivice od providne plastike na kojoj su bili zalepljeni.

Onda sam resio silikonom. Iscedio ga malo i cekao da maloooo da se zgusne, onda sam tapkao po mlazevima. Tako blago zgusnuti silikon je prekrio ruzne ivice plastike, a i dobio sam providnost kao da je voda i plus  zadrzala se unutra ona bela boja pene.

Verujem da je ovo moglo mnogo bolje, ali eto, zeznuo se malo. Viskove cu nozicem da skidam kako bi malo istanjio, mada mogu i ovak da ostavim. 

Deranius

Jeste da sam pocetnik, ali je meni voda ispala super. Odlicno je sto ste se odlucili da radite ovako korak po korak da i mi pocetnici nesto naucimo. Samo jedno pitanje. Jel taj Vallejo Water Effects ima negde u Srbiji da se kupi ili se kupuje iskljucivo preko neta iz inostranstva? Jos jednom hvala za ovaj korak-po-korak projekat.  :cheers

Mika999

#32
Nema na cemu.  ;) Da, ja sam kupio iz Balkan Hobby-ja, oni su iz Beograda. Pogledaj njihov sajt, imaju svasta. Takodje proveri i M Hobby.

Generalno su skupi ti water effecti, preporucio bih ti providni rezin koji verujem da daje mnogo bolje rezultate i jeftiniji je. I ja bih njega koristio, ali on je dosta vruc kada se vezuje, i tecniji, pa ne bi mogao da ga upotrebim ovde na ovako visoke talase.

Providni silikon mi ovde najvise pomaze. (Ko nije radio sa silikonom ranije, nikako da ne pokusava unutra jer strasno zdiba  :D )

Mika999


zamlatuljko

 :god

odlican sedi 5, takodje dobar korak po korak faza izgradjne i lepo sve objasnjeno

Mika999

Hvala za peticu. :D

E sada ono moje cackanje sto mnoge nervira...