Academy AH-64A 1/72

Previous topic - Next topic

draganst

Pozdrav svima, evo da vidite moju trecu maketu.
Ova maketa mi je posluzila kao trening za neke ambicioznije stvari u buducnosti. Sto se makete tice mislim da je OK (moje iskustvo je minorno) ali sto se dekala tice oni su katastrofa (ili moje neiskustvo dolazi do izrazaja). Koristio sam revellovu hemiju za dekale (?) i jedva nekako zalepih. Cini mi se da su dekali suvise cvrsti i imaju, ne znam kako da kazem, veliki prozirni celofan sa strane. Za mene zbunjujuce. Kod revellove makete "vw bube" nisam imao taj problem. Farban je cetkicom sa revellovim enamel bojama i humbrol mat lakom.




Ova stvar na vrhu helikoptera, ne znam kako se zove, je kriva jer jos nisam taj deo fiksirao da bih mogao da skinem elisu. Ne znam jos gde da ga stavim.






Za sada toliko od mene.
Unapred se izvinjavam svim majstorima ovog hobija na zamerkama na maketu (mozda sam bio grub prema firmi Academy) ipak sam ja samo pocetnik. Pozdrav, Dragan. :cheers

flanker

Isprskaj ga mat lakom, jer ako pogledaš slike na netu videćeš da su svi mat.
Što se tiče rada na maketi možeš da se informišeš na http://www.maketarskikutak.com/index.php/board,16.0.html

U početku će biti teško, ali će zato kasnije biti još teže.

draganst

Jesam, koristio sam humbrol mat lak.

Sandman

Academy dekali, ako su ovo oni iz stare serije koje je baš Academy štampao, su skoro neupotrebljivi - ne pomaže skoro nikakva dekal hemija, i moraju se tretirati jako agresivnim hemijsko-mehaničkim metodama! Kasnije je Academy počeo da štampa dekale kod drugih proizvođača te su ti novi dekali skroz ok.

Ovaj okruglasti deo na vrhu rotora je radar koji nosi tzv. Longbow verzija - AH-64D - koja je nastala konverzijom AH-64A.

I kao što ti flanker dade savet, preprskaj maketu nekim matt ili semigloss+matt lakom (zbog efekta razmere), izgledaće dosta uverljivije.

draganst

Zahvaljujem na svetima, uvek su dobro dosli.  :super

Marko M