Sve moje makete-Revell 1/72 Tigar II Ausf. B

Previous topic - Next topic

Otto Skorzeny

Dugo sam se razmisljao da li da okacim moja pocetnicka dela ili ne. Na kraju je ipak presudilo da okacim, jer ipak uz samo vase komentare mogu da naucim, da budem jos bolji maketar. Moram da priznam da sam uz ovaj forum naucio mnoge stvari i znatno popravio kvalitet izrade maketa.
Mozda ce iskusnijim maketarima, biti smesne ali ej, ipak sam ja pocetnik.  :D  ;)
Predstavljam vam svoju prvu napravljenu maketu. U pitanju je bio rodjendanski poklon. Uradjena je pre 3 godine i od nje je sve pocelo. Nisam znao tada za ovaj forum, M-Hobby. Sve sto sam radio radio sam iz glave i prema sastavnici. Boje koriscene su Revell i kupljene su Cozmolinu (Knez Mihajlova). Bilo je tantalovih muka naci sve sto mi je bilo potrebno sataviti maketu (boje, alat i literatura)








To je to. Cekam vase sugestije i komentare!
Budite samo blagi. 0:)  Ipak sam ja pocetnik u ovom hobiju.  :D  :D

razoxx

Ako radis cetkicom...malo razredi boje,imaces lepsi nanos
i jos jedna stvar...ako je kamuflaza trobojna npr,zuta ti je osnova,onda i zelena i crvena moraju imati malo zute u sebi,tako ces ublaziti razliku u koloritu...

eto...ali pocni da razmisljas o air brushu...

Otto Skorzeny

E, da to sam zaboravio svima da kazem a razoxx je lepo primetio, sve moje makete su radjene cetkicom.

gasha

#3
Lep tenkic. Nemoj da se ustrucavas da kacis svoje modele, svaki put ces dobiti od starijih drugara korisne sugestije i savete sto ce ti mnogo pomoci da napredujes u hobiju. Savetovao bi ti da procitas u maloj skoli maketarstva Mrmotov kutak. Jako lepo su opisane razne tehnike i bice ti lako da ih primenis na ovaj model.  Cilj svakog modela je da sto realnije prikaze "masinu" koju pravis. Pokusaj da uradis malo wash-a i napravis da makina izgleda malo zaprljano i osteceno. Jednom recju kao prava. Ovaj tenkic ti lepo izgleda samo nemoj da stanes nastavi na njemu da radis.