Tamiya 1/72 Messerschmitt Bf 109G-6

Previous topic - Next topic

Sandman

Verovali ili ne, prva Tamiyina maketa koju sam do sada uradio... i naravno, sve pohvale za istu!
Fasciniran sam inženjeringom makete i načinom kako su delovi projektovani da se uklope - uglavnom na mestima gde se paneli spajaju tako da spojevi nisu vidljivi tamo gde nije potrebno.
Sve prosto "klikne" na svoje mesto!

Dekali su izgleda neka novija serija i malo drugačije deluju od ranijih Tamiya dekala - na par mesta su i lošije odreagovali na Gunze Mr. Softer, ali ništa strašno...

Farbano Gunze akrilima, wash su slikarske uljane boje, prljanje MIG pigmentima.
Beli deo spinera sam radio uz pomoć Ammo Chipping (Scratches) fluida.

Ukratko - maketa za uživanje!



















































Pozz,
S.

milan78

Ovo je meser iz Ploestija?Kako god veoma dobar rad i slike! :cheers
Instagram-Peacockscaleworx

Sandman


djos & filip

Svidja mi se, pogotovo ostarivanje, detalji oko spinera...itd....bas lepo
Pozdrav

Ovo je samo hobi, ovo je samo hobi, ovo je samo......

Warhawk

Quote from: Sandman on 28-08-2021, 21:24:04
Radomir, Bugarska
Hvala :)

Da nije bio i u Nišu stacioniran neko vreme?
Videh njegov profil na posterima izložbe "100 godina vazduhoplovstva u Nišu"
'Once you get locked into a serious Model Master enamel collection, the tendency is to push it as far as you can.'

Sandman

Hvala na komentarima :)

Da, mislim da je ovaj bio i u Nišu stacioniran u jednom periodu.

Slobo

Odličan rad Srđane. Prosto ne mogu da verujem da ti je ovo prva Tamija, sa toliko maketa iza sebe  ;D Sećam se mog oduševljenja kada sam sklapao moju prvu Tamiju, King Tigera u 1/35, Tamijin inženjering me je tada oduševio.

Sandman

Eto, dešava se :D nekako sve kao ajd čuvaj ove bolje makete za neke kasnije dane.. i patiš se sa krševima... sad kad probaš remek delo teško je vratiti se na nešto lošije  ;D

Život je prekratka da bi ga pretračili na krševe.