Diorama "Đe ba zapelo"

Previous topic - Next topic

GBU-10

Meatbag

Meni se čini izvrno, jedina zamjerka ide veličini podloge, čini mi se malo premala  :super. Zanimljivo kako su napravljena oštečenja na tenku, sviđa mi se. ALi OK, ja sam ipak početnik...  :think

Zokinho

Quote from: Sijamski_Mrmot on 25-10-2009, 21:41:32
Mozda je mislio jer su malko podebele a i sneg se uplasio pa nije smeo da pada jedino na njih?  :super

Salim se, paaaa, ako je tenak napusten i ako su imali vremena, sigurno bi pokupili "rezervne delove" za neki drugi... ima tu poente :)

Ah da... ne znam da li je u tom clanku za sneg po kojem si radio to spomenuto, OBAVEZNO prelakiraj tj preprskaj celu scenu posto, ako ostavis nezasticeno, racunaj da ti sneg pokupi prasinu + pozuti za jedno godinu dana...

Pozzzz
Mirko

pa malo je meni nelogicno da nose delove gusenice ? koliko su one teske? bas da ih vuku za drugi tenk koji verovatno ima svoje....  :-\  ,

Sijamski_Mrmot

;D Evo ZAŠTO sam pisao onu temu oko komentarisanja radova :)

Što neko rece, "svega ovoga ne bi bilo, da je Pera na vreme otisao u policiju"...

Salim se, naravno.

Prvo, te gusenice su ti jedine ciste od snega pa izlgedaju kao da na njih, nekom magijom, nije padao sneg. tj. ostavljaju utisak da su namontirane na tenk posle snega... to, verujem, nisi zeleo da postignes. Najlakse resenje? dodaj malo snega preko njih.

E sad, drugi deo tvog komentara... Eto zasto vecina nas insistira da se pre sklapanja makete koju zelite, prvo malo upoznate sa time sta sklapate.

Kraljevskog tigra krasi jedna zanimljivost a to je da ih je vrlo malo unisteno u borbi a mnooogo vise njih je napusteno tokom borbi zbog nedostatka goriva (trosili su oppaaaalaaaa...), kvarova na motorima i, nama najzanimljivijeg razloga, pucanja gusenica! Razlog je prost, vozilo je bilo PRETESKO i verovatno je bila u pitanju neka greska pri proracunima dizajnera.