nakon zavsetka drugog sv. rata u cehoslovackoj fabrici avia ostala je veca kolicina mesersmita 109 g-14,ali nije bilo dovoljno motora db-605 za njihovo kompletiranje,tako da su se cesi odlucili za slabiji motor u vidu jumo 211 koji se koristio na he-111,a bilo ga je u vecem broju.spajanjem ova dva nastali su avia s-199 i dvosed za obuku cs-99.avion je po svojim letnim karakteristikama bio daleko iza svog starijeg brata me-109g-14 sto zbog slabijeg motora sto zbog svojih tvrdih komandi pa su ga ceski piloti prozvali "mezek"(mazga).1948 mlada izraelska drzava je pocela sa formiranjem svog vazduhoplovstva i upravo su ceske avie bile prvi lovacki avioni koje su izraelci uveli u 101 eskadrilu u kojoj su se nalazili naj iskusniji borbeni piloti koji su mahom leteli ,za vreme rata ,u britanskom raf-u ili u americkom vazduhoplovstvu.tokom rata za nezavisnost izraelski piloti su prikazali vanrednu hrabrost i odlucnost u borbi sa vazduhoplovstvom arapske lige,tako da je vec 29 maja modi alon svojom aviom iznad tel aviva oborio dve egipatske dakote.nekoliko dana kasnije i rudi augerten obara egipatskog spitfajera mk.IXc.i pored velike hrabrosti izraelskih pilota,avie su bile inferiorne u odnosu na egipatske avione,tako da su mazge placale ceh do dolaska spitfajera u Heyl ha'Avir(izraelsko vazduhoplovstvo).eto tako sam se i ja odlucio da uradim ovaj neobican avion u bojama izraelskog vazduhoplovstva,posto cemo u sklopu novogodisnjeg kupa imati kategoriju borbene tehnike u IDF.maketa je opustencija za rad bez puno delova ,lepo odlivenih i sa odlicnim uklapanjem(nisam morao ni trunku gita da upotrebim!!!)maketa nije nesto preterano detaljna,ali sve sto treba je tu malo sam samo obogatio kabinu sa par zica i ubacivanjem pojaseva.sve je islo glatko i brzo tako da je avia je vec kod farbanja koje ce isto biti jednostavno posto je kompletan avion u rlm 02 iako neki tvrde da je u pitanju rlm 68,ali je uradjena vise nego ozbiljna studija i ustanovljeno je da je u pitanju rlm 02!
http://101squadron.com/101/colour.html
(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1905.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1905.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1906.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1906.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1922.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1922.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1923.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1923.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1924.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1924.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1925.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1925.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1926.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1926.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1929.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1929.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1930.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1930.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1931.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1931.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1933.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1933.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_DSCN1932.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/DSCN1932.jpg)
Hej, jedan od mojih prvih maketa bila je baš S-199 :pilot doduše u 1/72.
Jako lepo i pedantno :cheers . Planiraš li da ga više zaprljaš ili ga ostavljaš ovako? Meni i ovako deluje sasvim O.K.
Nego, šta je sa poklopcem kabine?
Odlično,nemoj više da ga prljaš,ovo je sasvim dovoljno. :super
I ja sam imao pola eskadrile KP Avia S199 pre više od dva'es godina
ciljna ravnina...sledece slike u zavrsenim maketama ;D
(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_dffd5.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/dffd5.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_dffd1.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/dffd1.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_dffd.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/dffd.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_dffd4.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/dffd4.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_dffd3.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/dffd3.jpg)(http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/th_dffd2.jpg) (http://i214.photobucket.com/albums/cc154/babylynxphoto/dffd2.jpg)
Odlican rad,maketa pleni izgledom.
Vidim prljao si je odozgo a odozdo ne,postoji razlog ili...?
To ide posle ciljne ravnine.
Steta sto ga nisi radio u trobojnoj semi.
Lepa maketa, svaka cast!
Koje su dekale koristio?
Iz kutije?
AIII, jos malo pa gotovo. Znas mene, ja bi jos malko weatheringa.
@husky
dekali su sky decals posto su oni akademijevi rezistentni i na sonu kiselinu :deadhorse
@gasa
i ja bi :zvizduc ali su iz perioda iz koga je ovaj 121 ezre veismana bili malo strokavi i ne bas puno izbledeli,kao u kasnijoj upotrebi...tako da me bilo stra' da ne preteram.i da bice jos malo stroke sa donje strane :love