Za sada poslednji model iz mazohisticke serije AModela.
IS-1, sovjetski experimentalni lovac iz 1937, jedinstveni kompromis izmedju dvokrilca i jednokrilca, ili moze se reci da je bio oboje.
U letu se donje krilo uvlacilo u gornje i stvaralo konfiguraciju jednokrilca (visokokrilca) Pri sletanju ili u nekim rezimima krilo se spustalo i avion bi postajao dvokrilac.
Uspesno testiranje promene konfiguracije je izvedeno u junu 1940, ali je zbog slabih performansi u odnosu na ostale vec postojece lovce, projekat zaustavljen (kasnije je uradjen i IS-2....)
Cela ova prica i totalno egzoticna ideja (koliko znam ovo je prvi-uspesan pokusaj neceg ovakvog) znacilo je da ovo mora biti uradjeno i naci mesto na polici. Posle 4 godine mrcvarenja po raznim coskovima najzad je zavrsen pre par nedelja.
Nadam se da ce vam se svideti, i izvinjavam se svima koji su ovu pricu vec znali.
Veliki pozdrav....i slike
(https://i.ibb.co/1J5BZPd/IS-1-8.jpg)
(https://i.ibb.co/ZJHWHDY/IS-1-5.jpg)
(https://i.ibb.co/C9G9Qhs/IS-1-4.jpg)
(https://i.ibb.co/qsLmzkg/IS-1-7.jpg)
(https://i.ibb.co/XLzVrt0/IS-1-9.jpg)
(https://i.ibb.co/gyDSk9b/IS-1-10.jpg)
Jako interesantno. Iskreno nikad nisam cuo za ovaj koncept. U startu se cini prekomplikovan. Odlicno si ga doterao. Veoma atraktivna sema. Zuto je boja ili dekal - bas je precizno legla ta krivina .
Izvanredno cudo koje prvi put vidim.
Hvala
@anki: zuto je farbano, dolaze oznake uz maketu ali kakva maketa takve i oznake :)
Pozdrav
Interesantan avion. Video sam ga na polici is obzirom kakav je panj maketa vrhunski si ga odradio.
Vrlo atraktivno farbanje, nekako mi baš čuči na ovom "bumbarčetu" :)
Sviđa mi se kako si ga uradio, precizno i pedantno.
Sve odlično, egzotična tema (meni potpuno nepoznata), odlična atraktivna šema i odlično odradjeno (posebno farbanje). Bravo! :super
Lepo i precizno bojenje. :cheers
Luuudo burazeru, luuuudo :) sto bi rekao onaj pevac u crtanom filmu.
Men i je ovaj avion bio toralna nepoznanica. Pomislih da je u pitanju tenk kad dam video skracenicu IS.
Izgleda da je ovaj avion bio leteca mnogo savremenijim avionima promenjive geometrije krila. Kod ovog aviona je pilot morali da uvlaci odnosno izvlaci krilo pomocu neke mehanicke rucice i sigurno je trebalo puno fizickog napora da se to obavi.