Evo gotov je, canopy sam uradio bez masking trake koja mi je stigla dan posle :)
No.336 Squadron was formed on 25 February 1943 at Landing Ground 219 in the Western Desert, as the second Greek fighter squadron in the Desert Air Force. It was employed on shipping protection and air defence duties off the Libyan coast until September 1944, when the squadron moved to Italy with No.335. After flying sweeps over the Balkans, both squadrons moved to Greece for attacks on German-held islands in the Aegean. In May 1945, No.336 moved to Salonika, where it was disbanded on 31 July 1946.
(http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/th_DSCF4775.jpg) (http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/DSCF4775.jpg)
(http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/th_DSCF4774.jpg) (http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/DSCF4774.jpg)
(http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/th_DSCF4773.jpg) (http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/DSCF4773.jpg)
(http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/th_DSCF4772.jpg) (http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/DSCF4772.jpg)
(http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/th_DSCF4771.jpg) (http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/DSCF4771.jpg)
(http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/th_DSCF4770.jpg) (http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/DSCF4770.jpg)
(http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/th_DSCF4762.jpg) (http://i180.photobucket.com/albums/x259/drgasha/DSCF4762.jpg)
Svaka cast, Gasho!!!
Jos jedan lep avioncic! :D :D
I bez masking trake, conopy je super ispao!
Super izgleda, imam i ja jednog pred dekalima... Samo zar donjaci nisu trebali u azzure blue da idu? A ona je cini mi se dosta plavlja od ove?
Quote from: Dr Raptor on 19-01-2008, 13:50:48
Super izgleda, imam i ja jednog pred dekalima... Samo zar donjaci nisu trebali u azzure blue da idu? A ona je cini mi se dosta plavlja od ove?
Radio sam je po specifikaciji od revella, realno jos kap dve plave 56 nedostaje u miksu. u pravu si.
Odlican Huri bravo Gasho,ja bih malo zaprljao sa tamiya sminkom koju si uzeo i to je to...
zaista fin rad Gasho... mozda samo malo, shto reche Bamby, pastelima ili Tamiya "puderom" da nagaravish oko izduvnih cevi i na krilima oko topovskih cevi....
sve ostalo sasvim ok... ;)
bilo bi preterano da ga garavim oko topova, usta cevi su daleko od krila i po fotkama koje sam gledao nema garezi na krilima. Oko izduvnika i same izduvnike sam sminkom vec obradio, nisam hteo da preteram. Uvelicajte bocne fotografije. Mozda malo jos garezi?
Odlično izgleda.
Dobro izgleda i antena (sad si me inspirisao da zamenim istu na svom Hariju). Kako si je radio?
Što se boja tiče, čini mi se da Revel nema ni jednu normalnu boju - uvek moraš da pomešaš po nekoliko njih i to baš za one koje se najviše primenjuju :D . Možda je to strategija da prodaju više boja ;) :D :D . Evo kako je meni ispala ta "donja polovina" Harija http://maketarskikutak.com/index.php?topic=1252.0 (http://maketarskikutak.com/index.php?topic=1252.0).
Možda samo, kao što rekoše airbamby i Sandman, pastelima oko izduvnika, i pravi pravcati pustinjski Hari.
Mada, meni se i ovako sviđa.
Kao što rekoh, odlično izgleda. Bravo Gasho.
Antena je od razvucene plastike, naravno.
Sto se tie prljanja, mozes eventualno ako hoces jos malo iza izduva, a sto se tice topina na krilima, isuvise su daleko od napadne ivice, da bi zagaravile krilo... Ako hoces njih da garavis onda samo usta cevi i mozda jos malo po "amortizerima"
To za revell je tacno.Uvek neko mesanje boja.I mene to ponekad izludjuje.
Inace maketa lepo izgleda
Subo, potpuno si u pravu, ali to opet ne opravdava Revell.
Lepo uradjen 'Orkan' :). Posto je dejstvovao u Africi, a i iznad Mediterana, ja bi mu dodao malo vederinga srebrnom. So i pesak cini svoje.