Pozdrav,svima!Uradih ovog malisana u pauzi medj` ispitima.Moje prvo avionce radjeno sa AB,a bogami i prvo avionce po primeni odredjenih maketarskih tehnika...Sto se fotografija tice,bas sam se potrudio i izabrao par onih na kojima nije pomracina,posto su radjene u zatvorenom i po tmurnom vremenu,zato mi ne zamerite. :caooo
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1164.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1164.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1166.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1166.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1169.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1169.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1173.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1173.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1175.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1175.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1176.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1176.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1178.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1178.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1181.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1181.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1185.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1185.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1186.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1186.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1189.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1189.jpg)
(http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/th_IMG_1193.jpg) (http://i569.photobucket.com/albums/ss136/dragos85/p-47/IMG_1193.jpg)
Za prvi rad Airbrush-em izgleda sasvim pristojno. Što se mene tiče imam samo dve zamerke:
- Prljanje je možda malo prejako i previše haotično. Bolje bi izgledalo oko linija panela
- Sloj crvene na transparentnim delovima je tanak, pa se delimično providi. Još jedan sloj bi popravio situaciju
Pozdrav ;)
Deluje sasvim korektno,sa popravljivim greskama!Mogao bi samo malo bolje fotke da postavis(sa dve lampe npr.) ,pa da malo bolje to vidimo i iskomentarisemo!Pozdrav!
Dragose, maketa je sasvim ok obzirom da si pocetnik sa airbrushom, imam samo jedan konstruktivan savet, poklopac kabine svakog aviona prvo ofarbaj u boji unutrasnjosti kabine, zatim kad se lepo osusi nije lose preci jos jednom crnom bojom, e tek onda ofarbas boju koja se vidi spolja, tako ces dobiti na "debljini" boje, elem, nece ti se kabina provideti na svetlu kao sto je ovde slucaj, i drugo, unutrasnjost kabine ce se videti kao da je ofarbana iznutra
Izgleda pedantno sklopljen, nema tu sta. E , sad, dobio si savet za ramove kabine, a ja cu ti reci da manje prljas maketu, a ako bas moras, idi do granice po referencama - fotografijama pravog aviona. Pogotovu prljanje oko cevi oruzja. Ovde, na napadnoj ivici krila, zbog duzine cevi, a i oplate oko cevi,, nije bilo garezi. Nesto malo se vidi samo kod otvora za izbacivanje caura, i mozda, ali jako malo, kod krajnjeg spoljnog mitraljeza, posto su mu usta cevi skoro na samoj ivici.
I sami izduvi kod "Juga" su malo naglaseni, jer je on veci deo izduvnih gasova terao u kompresor, pa se nesto prljanja kod ratnih masina vidi tek na izlazu iz TK, a malo ispred repnog tocka.
I da, zuti vrhovi elasa su kod saveznickih aparata bili obavezni - zbog zemaljskih posada, da se vidi ako se elisa okrece, da nekom zazjavalu ne fikne tintaru.
Hvala za sugestije.Malo cu da popravim par detalja,pa na vitrinu.
Potencijala definitivno imaš i to se vidi. Maketa je korektno urađena i ima onaj , nazovimo, štih. Da ne ponavljam, dečki su sve rekli. Samo naprijed sa slijedećom!