Pozdrav!
Evo jos jednog projekta, zainatio sam se da ovo zavrsim sto brze mogu, i da to ispadne najbolje sto ja mogu napraviti....
Maketa je trumpeter, mjerilo 1/32.... oznake jos nisu definirane, par opcija je u igri, najvjerovatnije ce biti hrz-ov.... vidjet cemo...
Cockpit odradjen cca 64,82%.... :naughty
Kritike, komentari i sve ostalo dobrodoslo....
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/IMG_6930.jpg)
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/IMG_6932.jpg)
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/IMG_6933.jpg)
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/IMG_6934.jpg)
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/IMG_6929.jpg)
Odlican kokpit, koje si boje koristio? ;D
kokpit je fino ispao......jos samo sedista da se ubace i bombona! predlazem rezinska, jer ce tada da izgleda super(mada mozda ni ta obicna nisu losa) pozZ ;)
Au stvarno super rad :o :o instrumentacija je prva liga opisi nam malo sistem sklapanja instrument table .
Nemsy> ovu boju sam miksao davno, prije jedno godinu i pol, ne sjecam se tocnog recepta, ali tri glavna sastojka su marabu turquiose blue (akril) i MM enameli green zinc chromate i bijela...vjerovatno da je tu islo jos nesto i plave, ali stvarno nisam siguran....
Dusko> nema tu nekakve velike nauke.... Gdje su instrumenti, tu je rupa. S nutarnje strane table ide acetatni film sa otprintanim decalima (dobjie se sa maketom). Sve sto trebas napraviti je poledjinu tog filma ofarbati u bijelo, ili vec koje boje su stvarni instrumenti, zaljepiti ga s nutarnje strane table, i u ovom slucaju zaljepiti jos jedan dio koji to sve zatvori. NIkakva mudrost....
Prekidace i ostalo farbas standardno - tanki kist ili cackalica.
Ok, idemo dalje...
Cockpit skoro pa gotov, ostaje jos hud, ali on ide na samom kraju, da ga ne unistim tijekom slaganja...
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/Picture003.jpg)
Sjedala, takodjer skoro pa gotova, jos jedino nisam siguran dali su natpisi na njima bili na engleskom ili ruskom, pa sam ostavio ovako zasada
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/Picture004.jpg)
I grupna, sve na svome mjestu
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/Picture008.jpg)
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/Picture010.jpg)
Prijedlozi, komentari i kritike dobrodosle...
Eh da, kolega mig-29...sjedala su resinska...iako i ova u kutiji nisu puno losija, ova nisam morao sastavljati iz15 dijelova, pa sam upotrij**io njih....a i pojasevi su nijansu bolji na ovim resinima....
Odlicno za sada. Neka tako bude i do kraja !
Jesi probao polutke trupa i kakav je spoj, pogotovu trup/krila?
Hoce li biti klasicnog ili opseznijeg gitovanja?
do trup-krila nisam jos dosao... nemogu od muke.... :headbang ali spoj trup-trup.... :headbang :headbang
ljeva i desna polovica se fino poklope, jasno ako uspijes stisnuti dovoljno jako, posto je cockpit, wheel bay i ostale kerefeke ocigledno malo sire nego sto treba biti.... no, moze se stisnuti, ona polovice legnu..... ali spoj zadnjeg dijela sa prednjim..... zadnji je siri cca 2mm u promjeru, tako da dobijes finu stepenicu kad to spojis.... ok, to je sve na suho, mozda ce se to sve fino posloziti, ali ne vjerujem.... ipak je to trumpeter.... :hahaha
Da, pretpostavljam da je tako, kod trupova iz 2-3 dela, po duzini. Mozda je lek da se prvo izlepe sve leve i desne polovice odvojeno, po strani, obicno se time eliminisu stepenice...
Ostalo bi trebalo da "legne" vec...
too care :) super je kokpit.
Bravo majstore, za sada izgleda odlicno Boja je odlicno pogodjena... Steta samo sto je tako velika razmera, ali opet tu krece perverzija oko budzenja detalja...
Da. tako ljepljenje bi vjerovatno eliminiralo tu stepenicu, ali bi bilo krajnje nezgodno ubacivati ostale elemente u trup, i ovako sam se sinoc patio, jedva sam sve pogurao i postiskao.... a ta stepenica je ocigledno posljedica toga sto je trumpeter zamislio da zadnji kraj bude na kolicima, tako da se vidi kompletan motor koji dolazi sa maketom, onda ta stepenica uopce nije bitna, ne vidi se.....
e sadd, tu konfiguraciju sa otvorenim motorom sam odbacio, s obzirom koji avion ce biti, cisto sumnjam da je igddje stajao na nekakvom displayu, gdje bi takav prikaz makete imao smisla, pa cu trup zatvoriti, kao i onaj prednji dio sa elektronikom (koji isto dolazi sa maketom). To malo je zrtvovanje detalja, ali opet, pretpostavljam da bi takva "otvorena" konfiguracija bila puno atraktivnija ali i poprilicno besmislena i nerealna....
Necu pretjerivati sa nekom samogranjom i detaljiranjem, nema potrebe, maketa posvuda ima dovoljno detalja, a i ne zelim da se ovo pretvori u jos jedan beskonacni projekt, imam ih dovoljno takvih.... ova ide sto brze i sto jednostavnije.... :pilot
Pozdrav!
Idemo dalje.... Trup je spojen, malo po ideji kolege Kerbera (ljepljenje desne i ljeve strane odvojeno), malo primjenom ciste sile i ostrog nozica, uspio sam eliminirati veliku vecinu "stepenice" koja se pojavljuje na prijelazu prednjeg i straznjeg dijela trupa.... Ovo malo sto je ostalo rjesit ce kit i par poteza smirglom.... Gornja strana je djelomicno vec posmirglana, tu fit i nije toliko katastrofalan, ali brate donja strana..... :uaaa
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/Picture001.jpg)
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/Picture002.jpg)
Dok se to sve susilo, radio sam na krilima i repu.....
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/Picture003-1.jpg)
Neznam koji bolesnik u trumpeteru je smislio da krila stoje savijena prema dole.... kad bi ih zaljepio kako su oni zamislili krila bi visila prema dole, odnosno uopce nebi bila paralelna sa zemljom..... :uaaa Ali...ima jos.... kako god ih zaljepio (pravilno ili po njihovom) s gornje strane ima zazor od 1mm, s donje nevjerovatna rupcaga od 3mm, cjelom bozjom duzinom, pa cak i u wheel bayovima.... :headbang
I jedna zajednicka, nazire se da ce to na kraju biti mig.....
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/mig-21um/Picture004-1.jpg)
auuu brate koliko je ovo cudo?
Za sada odlicno izgleda,jeste da imas dosta posla ali vredi se potruditi.
Sto se tice nagiba krila ona i jesu pod uglom(skoro neprimetnim) od nekih 3 stepeni na dole.
Da, krila jesu blago na dole sa tim što je to zbog njihovog oblika vrlo primetno sa gornje strane dok su sa donje skoro horizontalna - koliko sam do sada shvatio ugao im se računa prema srednjoj liniji krila (gledano u preseku) pa zato ima malo konfuzije. Nek me ispravi neko ako grešim :)
Idu na dole , ali je u realnosti 3 stepena vrlo zanemarljivo...probao da to bas ustanovim na onom sirotom R, ispred muzeja na Surcinu...medjutim, preseci, planovi, knjige tako kazu...Napravi mu od tvrdjeg kartona uglomer sa 3 stepena, profil, pa probaj da vidis kako ce da izgleda. Znam da je to bila jedna od vecih zamerki na Fujimijevoj "21" u '72, osim trupa ovalnog oblika i jos kojecega (to pamtim odavno, kad sam se i sam lozio da ga radim, al' odustah na vreme...hhehe). Bas zbog toga kazu poznavaoci da mu onda ni visina ne valja, pa mu se skoro vuce podvesni rezervoar po tlu....
Eh, ko ce tacno znati...AG02 !
Samo da se javi i resice dilemu !
Eto, svaki dan covjek nauci nesto novo..... :super
Ok, malo se moram ispraviti ali ne previse.... Dakle, trumpeter je krila (kad uzmemo u obzir ovo napisano) dobro napravio.... ako je donja ploha krila vodoravna sa zemljom, gornja ploha je blago spustena prema dolje, ili ako se uzme nekakva zamisljena sredina, onda je donja ploha blago prema dolje, gornja nesto vise.... znaci, to je ok...
Medjutim..... i dalje kompletno krilo stoji previse prema dolje, rjesenje ce biti ubacivanje par mm stirena cijelom donjom duzinom krila, tako da se pokrije rupa u spoju, a i istovremeno da se krila dovedu na taj "skoro pa vodoravno" polozaj.... Odoka, krila su u odnosu na trup objesena za puuuno vise od 3 stupnja.... no, moze se rjesiti...hvala svima na pomoci....
Dragan> ustvari, ovo je jako malo.... mislim, je to 1/32, ali....manji je od nekih 72-ojki koje sam radio.... to ti sve govori... :naughty
Za milimtre i uglovne minute vezane za tacnost makete ne brinem mnogo ali ovo ce biti super pa samo kada sam video sedista odlepio sam . :god
super izgleda mig, bar za sada ali gledajuci kako si prethodne makete doterao,ne sumnjam da ce ova ispasti lose :)
velika je razmera,jeste i ja sam bas proveravao knjige,dijedar jeste -3 stepena. samo napred, vidim kokpit je ispao superiska a ni resto gradnje...
stevan
Rukohvat rucice gasa je u principu u boji metala a poluga crna, jedino ako na remontu nisu prefarbani. Velika je razmera pa ce se videti.
vidis, nisam siguran, morat cu provjeriti na slikama, ja sve opalio u crnu..... hvala na skretanju paznje, provjerit cu....
btw, radovi malo stoje, trenutno sam u crtanju oznaka tako da nema nekog novog napretka, no biti ce za dan-dva....
Palica je u redu, mislio sam na rucicu gasa.
je, skuzio sam na sto mislis..... :cheers
Malo kasnim, ali ubuduche obavezno stanji delove unutrashnjosti da ne bi "gurali"polovine trupa, vremenom se razlepe i to obavezno, znaci pasovanje , pa fasovanje, lep izbor, pogreshna razmera, ovo zadnje je moja zabluda da ne kazem shala, pozdrav
Pozdrav svima!
Evo, da pokazem gdje sam otprilike sa ovim projektom..... Mogu samo reci - bilo je znojavo, ali pravo veselje tek sljedi...
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture017-1.jpg) (http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture017-1.jpg)
Ovako iz daleka ne izgleda lose, ali....evo koja prije/poslje kitanja slicica, tek toliko da vidite koja je ovo katastrofa...napomena, ovo je slikano u fazi finog kitanja, ono grublje sa CA ljepilom, smirglano p80 smirglom nisam ni slikao....a ovo je tek sad negdje na pola puta ravnanja i izvlacenja linija..... :headbang
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture016-2.jpg) (http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture016-2.jpg)
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture018.jpg) (http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture018.jpg)
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture019.jpg) (http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture019.jpg)
i jos jedan, nevjerovatno debilan, detalj....made by trumpeter....
(http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture020.jpg) (http://i194.photobucket.com/albums/z102/Grim-Reaper2006/Picture020.jpg)
Ok, ovdje sam dijelom i ja kriv, nisam obracao paznju na to, inace bih smislio neki nacin da konus dodje na vec spojen trup, ovako...jos kitanja i smirglanja.....ili neki FOD.....
E sad jedno pitanjce...iako trumpeter sa maketom daje mogucnost izrade spustenih flapsova, koliko je to tocno? Mislim, nigdje bas nisam vidio sliku mig-21, parkiranog, sa spustenim flapsovima....znaci, ne prilikom nekog odrzavanja, vec onako, parkiranog, pod rucnom.... ;)
Mislim da cu ipak zaljepiti flapsove dignute, jer kako rekoh, to mi se vise cini kao zgodna fora sa spustenim flapsovima, nego nesto sto se u praksi moglo vidjeti...no, ako netko ima drugacija saznanja.....
Komentari i kritike dobrodosle!
uh imas ti posla koliko hoces :D jedva cekam da vidim sledeci update.
Flapsovi su se mogli naci i spusteni npr. ako pilot zaboravi da uvuce flapsove a ugasi motor. Vracaju se nazad prilikom sledeceg zapustanja (ne automatski, naravno). Mogu biti izvuceni u dva polozaja. Sve sto je pokretno na avionu tokom leta , moze se videti i na stajanci. Cak i izvuceni konus na jednosedima.
Ovaj Trumpeter UM se moze porediti sa Condorom!
Koliko vidim, delovi su dosta losi. Ali sredices ti to.
Bice odlican na kraju.
Pozz
AG02...eh da smo blize, sad bi na pivo otisli....sta na pivo...cijelu gajbu.... :cheers
nakon ovog odgovora sam pogledao malo arhivu i slike koje imam, i stvarno, spusteni flapsovi....ok, piloti su unutra, motor ugasen, ali hajd... barem imam nekakvu sliku, za ove zakerace koji ce tvrditi da je to nemoguce.... :super
Nije to razlog da se avion ponovo zapusta samo da bi se uvukla zakrilca. Recimo da ostanu tako posle letenja do narednog dana ili preko vikenda. Pravilo je da budu uvucena ali se desava i drugacije. Vazdusne kocnice ostanu izvucene posle nekog pregleda. Ako imas namaketi podtrupni bak, slobodno mozes da spustis zadnju kocnicu da bude oslonjena o isti. Kad motor proradi, pritisak poraste, ventili odrade svoje i kocnice se same uvuku.
Opa bate. Ovo jednostavno otvara apetit. Svaka cast!