Austrougarski razarač Warasdiner

Previous topic - Next topic

minolovac

Razarač klase Huszar, posljednji iz klase od 14 razarača, ponešto izmjenjenih karakteristika. prvobitno građen za Kinu kao Lung Tuan, 1914 preuzet od strane KuK mornarice i dobio ime Warasdiner. deplasman 420 t, dimenzije 67x6,20x1,80 m, pogon 4 kotla Yarrow i dva trostupanjska parna stroja 6747 KS, brzine 30 čv. Naoružanje 6x66 mm (dva tipa) 4 TC 420 mm i mitraljez 8 mm.
http://img683.imageshack.us/i/img022u.jpg/
Maketa je u mjerilu 1:100, trup je kombinacija lesonita, stirodura i Al lima, a ostalo od svakojakih materijala, što se nađe. u ovom trenutku, brod je oko 80% gotov.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Zdravo!

Vrlo nesvakidašnja i dobro urađena maketa.
Ako te zanimaju takvi brodovi (a znam da te zanimaju) i ako bi želeo, da ih potencialno izložiš na videlo, javi se vlasniku i kuratoru muzeja KuK mornarice iz Novigrada u Istri.
To je gospodin Sergio Gobbo a siguran sam, da će Google biti od pomoći do boljeg kontakta.

Josip

minolovac

Ideja o izlaganju je zanimljiva, ali trenutno i nemam ništa gotovo. warasdiner je pri kraju, Viribus Unitis je oko 80 % gotov. Kad budem imao nešto možda... Dotle par novih detalja.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

minolovac

Brod je p4raktično gotov, još samo postolje. ;D


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Zar nije zanimljivo, da je komandni most skroz otvoren za vodu i vjetar?
Meni je zanimljiv brod zbog neobičnog oblika kljuna.

A maketa je unikat :)

Josip

minolovac

Početkom stoljeća su i veliki brodovi imali otvorene mostove. Plovio sam 80-ih na minolovcu, a njima je most bio otvoren. Bolje si u kontaktu s morem i okolinom. A vjerujem da je ploviti na ovim brodovima bilo mučenje. 70-ak ljudi na malom prostoru, strojarnice (4 kotla i dva stroja) su na 2/3 dužine broda, loženje ugljenom, nisko nadvođe koje zalije svaki val... Nije im bilo lako.