Ferrari 250 GTO 1/24 Protar (metal kit) zavrsen

Previous topic - Next topic

SerbiaModelkits

Evo jedne prave fantazije sto od modela automobila,sto od makete.250 cu nema potrebe da predstavljam,cak i laici su culi za ovu Ferrarijevu lepoticu.Ono sto je ovde zanimljivo jeste raritetna Protarova metal kit maketa.Bio sam odusevljen kada mi se klijent javio i zatrazio da sklopim ovo.Odavno patim za ovim metalnim maketama i konacno mi se pruzila sansa da se oprobam.Metal kit makete su zaista preskupe za nas standard gledajuci sve one Model Factory Hiro modele ne bude mi dobro par dana.Maketa je izuzetno stara iz 79 godine,uradjena je perfektno,model ima sva otvaranja,sto je danas retkost pronaci kod 24 ki.Kompletna sasija,diskovi,nosaci,karoserija su od metala,motor,enterijer i ostalo je od plastike.Vidjao sam po internetu da joj je cena zaista visoka,takodje sam pronasao da je i Gunze uradio prepak i taj se model moze naci po nekoj pristojnijoj ceni.Sve u svemu vrhunska maketa.
Oko makete bice dosta posla,ali to je car metalnih maketa.Uradjene su i opruge,amortizeri bukvalno svaki detalj.
Za pocetak krenuo sam u sredjivanje metalnih delova,uklanjanje odlivka i pranje i smirglanje svih metalnih delova i pripremu za prajmer







Ovde sam vec sve metalne delove obradio i pripremio za dalje sklapanje i prajmer










boom.boom

Izvini, siguran sam da je pitanje glupo, ali sam totalni laik kad su ove stvari u pitanju... Ali u cemu je prednost metalne u odnosu na plasticnu karoseriju?
"Nije važno šta se radi, vazno je da se preteruje pa će negde već da izbije!"....Miksi-"GYM-Š"

SerbiaModelkits

#2
U sustini ni meni nije to mnogo bitno,ali za neke stvari metalna je prednost zbog otvaranja na prvom mestu,drugo zbog tezine,jer ti kada na plasticnoj imas neka otvaranja to je bas onako lako i labavo,zato sada na vecini modernih metalnih maketa telo je od rezina,dok su vrata,hauba,gepek od metala bas zbog tezine.Ovi kolekcionari automobila zato i izbegavaju makete jer oni vole sva otvaranja,vole da je model tezak kada ga podignu ,sarke za otvaranja vrata su bas dosta realno uradjene itd.

SerbiaModelkits

Evo i gradnje na Ferrariju.Krenuo sam sa sklapanjem prednjeg vesanja.Zaista brutalno uradjeno SVE ! Totalna mehanizacija i amortizacija,sve se pomera,nista se ne lepi nego se srafi,zaista sam odusevljen ovom maketom.Iako stara ko Biblija sve je neverovatno uradjeno.
Posto sam resio da ovaj model uradim najbolje sto umem i skinem gotovo sve detalje,tako sam krenuo da pravim tanker za ulje kojeg nema u maketi,pa sam tako od stirena napravio isti.Posto za tanker nema mesta na sasiji ,posekao sam viskove gredica da bih napravio prostor,za tanker i za pumpu za gorivo koju tek treba da napravim.



















Takodje sam poceo i sklapanje motora.Motor je manje vise dosta siromasan detaljima,pa sam i tu resio da malo zacinim i napravim konektore za karburator,spojnice za gorivo.Motor jos nije zavrsen








SerbiaModelkits

u prethodnom periodu dosta sam proveo radnih sati na ovom projektu.Kao sto sam najavio svojski se trudim da sto realnije uradim ovaj model.Dosta samogradnje,dosta delova napravljeno i polako ulazim u neku zavrsnicu sto se tice detalja.
Ovde imamo radove na sasiji i motoru.Uz pomoc bakarnih sipki uradio sam konektore za hladnjake.pre toga uradio jos jedan hladnjak i zatim sve to povezao takodje bakarnim cevima sa motorom i tankerom za ulje.
Na motor sam povezao izduvne grane i moze se reci da je on uskoro gotov















Takodje poceo sam i radove na enterijeru.
Kod pragova dodao sam delove greda,tj ojacanja koja sam takodje od bakarnih cevi napravio,a pre toga ih zalemio,uradio sam sirenu od stirena kao i tapacire na vratima.Prosto nije mi jasno kako to nisu uradili,jer vrata izgledaju bez toga uzasno,uradili su samo saru i nista vise.takodje stiren majka jana i git

















I na kraju radovi na karoseriji,koja je mnogo ostecena.Danima sam filovao rupe,smirglao,pa prajmer i tako u krug do besvesti





Vecina delova je spremna za farbanje tako da do sledeceg puta pozdrav i svako dobro

SerbiaModelkits

#5
Pozdrav svima.Polako se blizim kraju ovom lepom izazovu.Ovog puta odradio sam kompletno farbanje,lakiranje i poliranje karoserije kao i kompletno sklapanje enterijera sa sasijom.Kao sto ste mogli da vidite dosta samogradnje,dosta delova uradjeno da dobijem ful detaljni izgled.
Nazalost vlasnik nije bas vodio racuna o modelu pa je negde karoserija iskrivljena narocito oko pragova pa se vrata ne zatvaraju lagano ali sta je tu je
krenucu redom

Evo zavrsene karoserije.Koristio sam originalnu Ferrari boju i 2K lak.Posto je metal u pitanju i ima otvaranja uradio sam malo deblji sloj laka da ne bi dolazilo do ostecenja boje vremenom prilikom otvaranja











Evo izgleda kompletnog enterijera sa sasijom i kompletiranje motora i engine bay-a

Sve konektore,creva za gorivo,ulje,kocnice sam povezivao na osnovu nekih referentnih slika ,sedista sam oblozio plavim flocking puderom da dobijem imitaciju tekstila,tu su i pojasevi koje model iz 1962 nije imao,ali je klijent izrazio zelju da ih uradim,tu je dalje,pp aparat koji sam dodao,kao i jos mnogo sitnica
























Зоран 1962

Мајсторски и перфектно. Свака част на уложеном труду и знању.  :super

flanker

Stvarno svaka čast. Ovaj ti je možda i najdetaljniji do sada?
U početku će biti teško, ali će zato kasnije biti još teže.

SerbiaModelkits

Jeste sigurno.Jbg sve je do klijenta i do zelje.Jer ovo nije dzabe,a mnogi nece da plate detalje.Msm mnogo sam stvari sam dodao,jer ovaj kit stvarno zasluzuje to.Jer ovo se radi jednom u zivotu,nema svako para za metalni kit,i pitanje je kada ce da naleti ponovo ovako nesto.