MasterCraft MiG 21 S + LH sneak peek

Previous topic - Next topic

Dada

Pocelo je pocelooo :)  :deadhorse

Krenulo se sa pravljenjem kutije prednjeg trapa...
Jos gomila andrmolja treba da se ubaci.



Zatim ubacen disk koji ce drzati nosni konus...
Fabricke vodjice ga drze u najmanju ruku cudno.



Na suvo manje vishe ovako izgleda sada



Cepnuto krmilo pravca, bice zalepljeno u otklonu, cisto da ne bude dosadno... (zasto jednostavno, kada moze...)





Radilo se i na izduvu:



I za kraj ovog posta, pocetak zezancije sa kokpitom... Eceraj se odlicno savija (nakon otkaljivanja).



Za sada to je to...

Zivi mi bili,
Dada

Nemsy_29

Lepo napreduje, ovo cu uzeti kao referentni rad kad budem svoj R pocinjao  :pilot

Goran A.

Ne znam koliko si mislio da detaljises, mozes da ofarbas metalni prsten na podnozju konusa ili da ga napravis od neke fine tanke perforirane plastike. Oko izduva postoji prsten koji gura mlaznik u zatvoreni polozaj. Vidljivo je a obogacuje izgled.
Pogledaj koren horizontalaca na slikama pa proceni da li mozes da izvedes da tako izgleda.

ubermagog

Pričali smo oko tog prstena kod izduvnika, vrlo je zanimljiv i vidljiv detalj - rešava se lako, debela bakarna žica oko odgovarajuće olovke i gotov posao :)

Savij u kabini i te dve ploče sa prednje strane bočnih panela, da prate konzole.
Kabina migova 21 je vrlo nezahvalna za maketarenje jer je sva u manjim panelima koji su pod nekim uglovima... vrlo rustično  :D

Još jedan mali savet, 'uboksuj' komadima stirena malo tu ecovanu kabinu da bolje drži i ima bolju formu pa ćeš je takvu posle lakše uklopiti u polutke trupa, pošto će stiren da se lepi na plastiku.

Dada

Hvala na savetima... Prsten koji pokrece mlaznik je napravljen, samo ga nisam fotkao... Koliko sam video na slikama, on ima vezu sa ostatkom motora na 3 mesta, pa cu tako i da uradim... Dva parcenceta stirena i gotov posao.

Inace Gorane poslusao sam te i otfikario izduv sa aviona... Bio si u pravu, ovako mnogo bolje deluje. Jedino sto ce biti potrebno malo vise vremena da se sve upasuje.

Najverovatnije kasnije veceras ili sutra fotke nastavka kasapljenja.

Pozz,
Dada

PELE

Далиборе, одлично ти ово иде, само напред!  :cheers

Dada

Nastavak cu zapoceti malom konstatacijom...

Ne, nisam lud, iako nosim marame i neke kosulje sa cudnim rukavima :)

U ovom postu i dalje sam destruktivno nastrojen prema migzu...

Za pocetak odsecena mu je bulja :) i zapoceto uklanjanje loshe odlivenih spremista stajnog trapa...



Polutke izduva slepljene i ubacena ojacanja, da bih mogao da skinem shablon...



Shablon za limeni izduv



Takodje odsecena zakrilca i ohdvojeni koreni horizontalaca (nepomicni deo koji naleze na trup)





Nadam se da ce sledeci post biti malo konstruktivniji od ovog :)
Mada ostaje da se iskasapi kuciste kocnice, jos malo dotera dorsal (grba) i onda se moze reci da je skoro sva krupna hirurgija zavrsena...

Sandman

Odlično napreduju radovi - dorade bi trebale da znatno obogate maketu!

Jedino možda još da van makete napraviš rezervoar za gorivo koji se nalazi unutar aviona i da uz par žica prikažeš napajanje motora gorivom (motor se podrazumeva da napraviš)... :)

M@rio

Lepo to sve izgleda, sviđaju mi se ideje. Biće jako interesantno da vidimo kako ćeš rešiti grbu! Pošto imam još jednog kondorovog MiG-a 21, koji će biti R, ovo pratim sa velikim interesovanjem i uživanjem.
Samo napred!!!
M@rio

Dada

@M@rio: kondor je BIS verzija,(R je sredjivan iz MF-a)
@Sandman: ako si mislio da radim cherupanje oko motora, gresis silno, ovaj, gresis silno sine :)

Goran A.

Mislim da se ovaj izduvnik prvi put radi kompletno od lima a i jos neke stvari poput horizontalaca. Rezultat bi morao biti dobar i efektan!

Dada

Mario, ako bas zelis da konvertujes BIS-a u R verziju, obrati paznju na ove crteze



midland famous airplanes (MiG 21 autor Yefim Gordon)

matilda

hard core kupusanje!!!   :mjetal

ako nemas veliku testeru i malu sekiru, javi pa da se svi lepo ucipimo i da ti zapazarimo .  :naughty
salu na stranu, lepo si se zaleteo, samo tako i rad ga lomi.
pratim ovaj treade sa interesovanjem.

stevan

M@rio

Dado, hvala za ovaj crtež! Mada moram da priznam da imam literature u (elektronskoj formi) po dosta, ali slika nikad dosta!!! Za preradu sa bis verzije na R ili MF, sređivanje grbe će biti najveći izazov, ali otom-potom, kad dođe na red! I da, Kondorova maketa bi trebalo da bude BIS verzija, ali isti izlivak su dali i za R verziju. Kako god bilo, moraš dobro da pripremiš sve delove ne bi li izveo da bar podseća na bilo koju od ove dve varijante!
Pozdrav!!!
M@rio

Goran A.

Kondor je za sve uzeo osnovu BIS kutije. Obzirom da maketa nije precizna moze se izvuci uz dorade osim varijante R kod koje je hrbat  (grba bas i nije prikladan izraz pogotovo za R i M/MF jer je rezervoar gotovo ravan) potrebno zameniti. Cak ni njihov SMT ne odgovara realnosti jer je bilo svega nekoliko primeraka koji su imali siroki usisnik i veliki hrbat.

Sto se tice Kondorovog BIS-a tip 75 i tockova koje su dali, sve to zajedno odgovara kasnijem SMT-u (50 bis - ovo BIS je vezano za tip 50 a ne 75).

Od Kondora se moze dobiti ne ulazeci u kokpit i panelizaciju koji su skromni:

MiG-21 SMT tip 50 bis kasnije nazvan ST
MiG-21 BIS  tip 75 uz izmenu tockova