Heller 1/72 P-38 Lightning

Previous topic - Next topic

Dada

Jos jedan pacijent sa operacionog stola...Sve stose moglo pomerati na pravom avionu to je secnuto na maketi... >:D
Na izmuljanu boju se nemojte obazirati... imam obicaj mesta koja prelazim vodenom smirglom da malo zafarbam da sluzi kao "spric-git kod auto-lakirera"


Potrebno je napraviti nove klapne hladnjaka... Za sada su tu samo wupe >:D >:D



Ove dve plocice su flapsovi koje treba jos ismirglati... inace sve su to bile glatke povrsine koje sam sredio uz pomoc izvucenog sprua...
kako Vam izgleda ??? ???

Sandman

Bogme Dalibore, tebe je ona sesija sa sekama u belom preporodila i dala ti ubitachni elan za maketarenje!!! :D

svidja mi se shto experimentishesh i sa "hirurgijom" makete ;)

meni ovo za sada deluje obecavajuce - samo nastavi da nas izveshtavash o radovima.... ;)

Dada

Quote from: Sandman on 22-04-2007, 20:53:39
Bogme Dalibore, tebe je ona sesija sa sekama u belom preporodila i dala ti ubitachni elan za maketarenje!!! :D

svidja mi se shto experimentishesh i sa "hirurgijom" makete ;)

Pa Srki sta da ti kazem... Boga mi seke, u stvari samo je jedna seka :o :o :o :o :o :o :o dobitna kombinacija... >:D >:D

Sto se hirurgije tiche... pa kada su na klinici mogli da experimentisu sa mojim ledjima i dup..om na operacionom stolu  onda mogu i ja sa plastikom,valjda >:D

Dada

da li su kod lightninga sva cetiri flapsa jednako izvucena na poletanju ???
Citao sam negde da za far na krilu "landing light" se moze iseci od alu folije krug koji se stavi ispod same providne plastike... sada da li to izgleda ok ili da se ne zezam ako ne izgleda bas... ??? ???

Pozz

Kerber

#4
koliko sam video fotke, a probacu da ih nadjem i postujem ovde, flapsovi su dvodelni....imaju poluge koje ih jos duplo produze, tj, povecaju povrsinu....nemoj jos da ih lepis dok nisam siguran i dok ti ne saljem fotke ili crteze...To , ako je tako, pravis od jogurtske case, super lepak i sprue.....nista strasno....
A na gondolama iza motora ima neke uvodnike, malo manje nego oni veliki hladnjaci, i to bas tu gde ideu flapsovi u obicnom padu, tako da tesko da se samo ispuste na dole....moram prvo da konsultujem reference...pristrpi se malko.... ;D
A, onda uglovi.....nisam siguran, mada bi bilo logicno, da su isti, ali i iste konstrukcije...
Pozz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jos nesto, ovaj far u krilima, onda vazdusne kocnice cudnog oblika ispod krila i oni mali blisteri ispod krila takodje, vaze samo za varijante J i L....ako imas verzije H ili F, to se skida i gituje....Far je onda ispod krila i uvlaci se posle poletanja...Kazi koja je varijanta ovog Helllera...
imam slichke i za te verzije... ;D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
E, evo malo fotkica, nadam se da pomaze.....ali ledja ne bole vise.?    >:D











Dada

#5
U sastavnici pishe da je to P-38H, da je na njemu leteo McGuire... Ne znam nesto mi usisnici vazduha ispod motora ne liche na H verziju nego na F... jer nemaju onav veliki usisnik, vec dva kanala elipsoidnog oblika...

Sto se tiche ledja, hvala na pitanju... ne bole vishe... namesti ih "seka u belom"

Pozdrav i hvala, Dalibor

Kerber

e, drago mi je da je to sa ledjima sredjeno...
A ako je za H verziju, saljem slichke popodne, da nesto zavrsim.....cek, jedno sat....

Dada

Evo po meni H verzija nema ovakve usisnike na motoru...

Ipak mislim da je ovo F verzija

Kerber

#8
i H i F varijanta imaju takve usisnike...razlike su u motroima, manje vidljive i mozda u nekoj panelizaciji, ali je minorna, tako da se mogu u razmeri 1/72 i zanemariti...Ali, da opet nadjem reference.....













e, heller je prepak Airfixovog aviona. imas tu kritiku, pa, vidi sta da radis, da ne davim vise....

Dada


Dada

Pitanjce... Kako da napravim "viseci"far ispod krila ??? ??? ??? ???

Kerber

Od providnog sprua, to bi trbalo da bude ako me secanje dobro sluzi, dijametra oko 2,5-3mm.....a visine oko 2mm sa drskicom, koja ga uvlaci u krilo i povija unazad (izlaze iz krila kao tockovi - nadole i unapred).....Znaci, jedan tanji deo "sprua" od kabine i ostalih "staklica", turpijicom doteras dalici na far bicikle, a zatim na odgovarajucoj duzini ravno preseces....sve osim "cela" farbas srebrno, pa u sivo, i od napred dodas lak ili kristal clear kapljicu (jos bolje)...dodas rucku od zice i to je to.....

Dada

SWEET Thanx for tutorial ;D ;D ;D Sada moram da busim krila i da pravim lezista... :P :P
Uf ;D... Kada opet zapne ja pistim ponovo >:D 8)