Italeri 1/72 Messerschmitt Me 410 Hornisse

Previous topic - Next topic

Profa

Posle dužeg vremena, konačno gotova maketa
Italerijev kalup, dosta dobar (sem nekih greškica u panelima), sa izuzetkom praznih kutija stajnih trapova i dosta prostora za doradu u kabini...

Koristio sam Extratech-ov eceraj i malo samogradnje, bojio Humbrolima a prljao i blago ostario uljanim bojama i pigmentima.
Ima nekih grešaka, od kojih je najkrupnija spoj polutki staklića na zadnjem delu kabine (tu sam im se za inženjering naspominjao mame samo tako... )
Maketa predstavlja avion 9K+HH iz 1/KG51, Francuska 1944. Moguće je da sam oznake na desnoj strani stavio kako treba, a možda i ne - neki su bili označavani ovako, a većina suprotno...
Izrada se može videti na http://www.krilapetrovgrada.org.rs/forum/index.php?topic=2874.0
Dosta priče, evo slika:




Unapred hvala za komentare, kakvigod bili, i do skorog viđenja
Bogu fala što sam Lala! :)

Skyrider

Jako lepo i pedantno odradjeno, zanimljiva sema farbanja. Ja se uskoro upustam u bitku sa starijim i neuspesnijim mu bratom - 210-kom. Bice mi svakako koristan tvoj postupak izrade :)

milan78

Instagram-Peacockscaleworx

Warhawk

Odlično izgleda. Ti sitni detalji poput sajle antene i kočnica mu baš daju šmek.

Quote from: Profa on 23-12-2013, 18:32:41
Ima nekih grešaka, od kojih je najkrupnija spoj polutki staklića na zadnjem delu kabine (tu sam im se za inženjering naspominjao mame samo tako...

Oni gledaju da odliju kako im je najlakše, pa ti posle vidi šta ćeš...  :naughty
Ne znam može li se uopšte taj oblik odliti u plastici iz jednog dela... teško bi izvadili iz kalupa a da ne pukne, pošto se sužava nadole.
'Once you get locked into a serious Model Master enamel collection, the tendency is to push it as far as you can.'

Skyrider