Suri trofejni soko JRV-a

Previous topic - Next topic

Zdravo!

Mislim, da je i ovde prvi od te firme.
Prva edicija Eduardovog 1:48 čuda sa greškama. Korekciju sam napravio samo kod naklona nogu. Nisam kratio ni krila, ni noge, jer sam lenština.
Maketa OOB sa LH dekalima (nisu se proslavili).
Farbanje Revell i AKan akrili te staranje pastelama.
Ispupčenja na krilima od Fujimi makete.

Pokušao sam da dočaram muzejski primerak dok je bio u upotrebi.

















Josip


Pedja

Vrlo lepo i pedantno,svaka čast.

Зоран 1962

Lepo uradjena maketa.Interesantna boja. :super

dragan_mig31

Meni je ovo predoboro.Svaka cast.

Dragan

Tehnicki odlicno si odradio maketu! Svaka cast!  :super
Jedino sto si preterao u nekim sitnicama: recimo, tacno je da Meser u muzeju nema teg ispod levog krilca, ali operativni avion je morao da ga ima ako je leteo! Ovako, jedino da kazes da si uradio maketu aviona kakav je izlozen u muzeju!  :zvizduc

Sandman

Sviđa mi se kako je ispao - nema preteranog prljanja niti senčenja, a opet se paneli vide da su istaknuti!

Quote from: Dragan on 28-01-2017, 11:28:44
Tehnicki odlicno si odradio maketu! Svaka cast!  :super
Jedino sto si preterao u nekim sitnicama: recimo, tacno je da Meser u muzeju nema teg ispod levog krilca, ali operativni avion je morao da ga ima ako je leteo! Ovako, jedino da kazes da si uradio maketu aviona kakav je izlozen u muzeju!  :zvizduc

Izbacila ga pinceta pre neki dan u p.m. I ostao bez.

Inace farbano bez prajmera I bez postshadinga I isicanja panela I riveta.
Odrastao sam I prevazisao tu fazu, da se nasalim.

mutayu

Svaka cast! Oziveo si ga! Ima nekih nedoslednosti u bojenju ali imajuci u vidu da su pouzdani istorijski izvori nedostupni gledam na ovo kao sasvim uspelo tumacenje izgleda aviona u upotrebi.

Ako mogu jos sta da popravim, samo sugerirajte.
U poslednje vreme je ta tema mnogo ozivela kod nas pa ce biti I G-6 I 10 I to novi Eduard sa ispravkama I Fujimi.
Pa Jkrv E-3 od Eduarda I onda dosta Messera.
I nijedan sa svabskim oznakama!

mutayu

G-10 je relativno dobro dokumentovan fotografijama. G-6 i G-14 nesto manje ali bi se mogle uraditi dobre interpretacije! Imali smo ovde temu o JRV meserima.

Goran A.

Izgleda vrlo realno, cist dokaz da moze i bez rivetiranja i milijardu flekica i u tom pogledu je jedan od mojih favorita na forumu.
Jos jedan plus je sto nema dorada.

Bravo sa velikim B, sta drugo!

voja

Lepo je ispao ovaj Messer. Sviđa mi se.
Mogao bi da mu još malo raširiš noge stajnog trapa jer mi ovako kakav sada ugao zauzimaju deluju Spitfajerski.
Pogledaj neku fotku Spitfajera sa čela pa uporedi sa ovim tvojim Meseršmitom. Samo ih malo više raširi i biće dobro.

Stavio si i nekakav rukohvat na levom boku trupa iza kabine.
Ja mislim da te rupe na muzejskom Meseršmitu nisu od dodatog rukohvata u Yugo izvedbi.
Više mi deluje kao da su rupe nastale uklanjanjem nečega što se nalazilo instalirano sa unutrašnje strane trupa.
To je uklonjeno i ostalo su rupe od nitni koje su to što je uklonjeno držale na svom mestu.
Verovatno se tu nalazio neki deo ruske radio stanice koje su bile ugrađene na našim Messerima.
Ne mora da znači, ali antena ulazi u trup baš iznad tog mesta što navodi na takav zaključak.

Neki naši Messeri su korišteni i kao izviđači i u trupu iza kabine imali su ugrađene kamere kao i na Spitfajerima.
Možda su te rupe od uklonjenog nosača kamere.
Baš na trbuhu ispod tih rupa nalazi se komad lima koji nešto zatvara, neki raniji otvor koji se nalazio na Messeru.
Verovatno zatvara rupu kroz koju je kamera snimala.

Kako god, maketa ti je veoma uspela i sviđa mi se.
Sviđaju mi se i boje tj. nijanse koje si koristio.
Nisi ga ni puno prljao, taman koliko treba.

.

.

Hvala svima.
Bas sam mu rassirio noge I  odma bolje izgleda onako sa nogama na x.

medico

vrlo elepo , pedantan rad . Reče da se LH nisu proslavili sa decalima ....na šta misliš ?

Na samu kvalitetu. Nisu bas najbolji I tacka. Isto tako ne pomaze da su crvene zvezde date posebice I da imas u instrukcijama 3 aviona, a rondele jedva za 2.

Bilo je I interesantnijih JRV G-6/14 masina od ponudzene. Isto tako sam bio upozoren sa strane naseg strucnjaka da bi cifra 66 morala da bude veca I uza od te I to I na muzejskoj masini, I na dekalima.