Ovo je jesenji zadatak. Duze vreme jurim nesto interesantno pa se nadam da ce tako i biti tokom rada. Verzija Me-328. Prikupio sam potreban materijal pa da se nesto radi.
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/01.jpg)
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/Me328kabina.jpg)
Deo sirovina za dalju preradu.
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/tn1-2.jpg)
Bilo bi lepo videti sve ove tvoje radove na gomili - ne zauzimaju mnogo mesta, a veoma su interesantni po pitanju svoje egzotike :)
Mozda ih i slikam sve zajedno. Ovde imam jedan problem, hteo bih da radim otvoren kokpit ali nisam video nijednu fotografiju kako se na Me-328 otvara poklopac.
Ово ће бити јако занимљив пројекат.
Видим да су цртежи од Миранде, човек који је баш истражио све и свја на овакву тему као и на темама Луфтвафе 46.
Срећан рад.
.
Verovatno sa leve na desnu stranu...kao kod "109" i "262"...
Super ideja ! Kod njihovih projekata mozes uvek da nadjes neki koji je dovoljno atraktivan za samogradnju, pogotovu sa kolicima i ostalim "andrmoljama"...Jel imas gotove motore sa V-1 ili i to budzis?
Jedan imam a drugi moram da pravim. Ovaj sinobus sistem me i privukao, dobro ce izgledati na "uskom koloseku".
Quote from: Kerber on 20-10-2011, 23:57:36
Verovatno sa leve na desnu stranu...kao kod "109" i "262"...
Нисам 100% сигуран, али мислим да сам негде видео једну фотку где се види да се поклопац кабине скидао заједно са ветробраном. Није било шарки тако да се није могао типовати на страну већ се комплет скидао. Међутим, као што рекох нисам баш 100% сигуран, али узми и ту опцију у разматрање.
.
Hehe, a moze i tako.... ;)
ja sam posao logikom messerovih (109 i 262) trodelnih poklopaca. Ima li negde link ovog tipa sa ovim crtezima, mozda bih se i ja prikljucio necim ovako majusnim i jednostavnim za gradnju?
Ево мејла човека који се бави овим летелицама па пробајте од њега да сазнате мало више о начину отварања поклопца кабине.
justomir@telefonica.net
У питању је Justo Miranda аутор гомиле текстова и књига на ову тематику.
.
Treba proveriti dal je isti ili vrlo slican trup (po konstrukciji) koriscen za sve varijante ovog cuda pa onda po analogiji uraditi.
Kolica su super, tek sam na drugo gledanje provalio da je ovo bilo na sinama bas mi bilo cudno sa onim polozenim 'buserima' :D
@ Voja, Kerber
Nasao sam fotografiju, srednji deo se skida pa moze da se stavi bilo gde pa i da se zabaci iza kabine dok pilot ulazi. Hvala za mail.
@ Suba
Trup je isti sa razlikom u profilu nosa. Radicu po crtezima.
Letelo ovo chudo. ima 4 varijacije trupa, uradjena je i manja serija A i B varijante, pozdrav od maketokasapiona, veoma dopada, wunderbar, :pilot
Kabina, hrbat, polukrila i horizontalac su tu, jos malo smirglanja, ostali su jos vertikalci i drugu motor od krupnijih stvari. Sutra cu se pozabaviti kokpitom.
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/tn1-3.jpg)
Veoma lepo i kreativno. Luft'46 mi je jedna od omiljenih tema tako da cu pazljivo pratiti nastavak radova! Jesi li razmisljao o kamuflazi?
Ovo je Luft' 42-44, avioni su leteli. Problem je sto ne znam kako je farban pa je krajnja varijanta metal, drvo. Jedan od primeraka je takav leteo sa oznakama bez brojeva. Mozda ga i na kraju pretvorim u Luft'46
Quote from: AG02 on 22-10-2011, 19:44:16
Problem je sto ne znam kako je farban pa je krajnja varijanta metal, drvo.
Metal, drvo kao kombinacija materijala oplate krila i trupa?
Ako je tako eto idealne prilike da isprobaš tehniku "teksturisanja" drveta... ::)
Avion je mahom od drveta. Probacu mada sumnjam da ce mi uspeti. Moracu ponovo da prelistam topike na forumu, to jos nisam radio. Zna li neko sirine zeleznickih pruga u razlicitim razmerama? To ne bih pravio vec bih koristio gotove.
Најприближнија размера ти је ОО тј. 1/76 и ту ширина између две шине износи 19 милиметара па ти сада види колико је то у 1/72.
.
Погледај овде http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_transport_modelling_scale_standards
.
Hvala Vojo! Po crtezu je raspon izmedju sina 22mm. Odgovara za S razmeru, mozda cu naci nesto u Djusinoj. Nadao sam se da ce mi odgovarati HO ali nista.
Trup i rila su sklopljeni i grubo izgitovani. Treba popraviti liniju hrbata na trupu i napadne ivice krila. Slede vertikalci i motori ali tek nakon smirglanja. Kokpit na kraju kada sve ostalo bude gotovo jer ce zadnji deo poklopca kabine biti prefarban. Poklopac sam namerno ostavio malo duzi kako bi mi bilo lakse da ga izgitujem. Dvoumim se oko otvarene kabine.
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/tn1-5.jpg)
Naleteo sam na originalni crtez ovog aviona ali sa trecim mlaznin motorom. Moguce je da cu ga postaviti, Pitanje je da li je takav bio planiran za klasicno poletanje uz pomoc odbacivih tockova ili i dalje sa sina.
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/Me-328.jpg)
Dobro napreduju radovi.
Ako imaš materijala za treći motor idi na tu varijantu, samo da se još nađe neka potvrda za način poletanja.
Bas je dobar!
Dopada mi se ovako, mada ima jos malo posla.
Ako je onakav leteo, verovatno je bio sa Ramjet motorima, a ovaj , Porsche, nesto ne znam da je upotrebljen dalje od opitnog "astala" ;). Moguce je... ???
Obe verzije su lepe, a takodje i "sinski" nacin lansiranja, pa bih ga zadrzao, jer smestiti u ovolicku 'prdalicu" i gorivo i opremu i komplikovani stajni trap...
Sto se tice bojenja, mislim, a nisam nesto siguran 100%, da su opitni avioni morali da budu u RLM02...Znamo, sa druge strane, da je Lippisch pravio jedrilicu za P-13, od spera, pa je i leteo u toj, nefarbanoj verziji, a sa druge strane i Natter i He.280 su bili u RLM02....Nemam podatke za ovo cudo, pa je ovo samo "glasno razmisljanje". I sam sam veoma zainteresovan za ovakve projekte, pa zeljno iscekijem svaki savet i predlog, kako bih nesto naucio i iskoristio za (ako se neko cudo desi) svoje buduce samogradnje ovog tipa.
Evo jednog od primeraka bez boje, vidi se da je drvenjak, da li je tako leteo ili je izvucen samo za slikanje, ne znam.
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/bezboje.jpg)
Na ovim crtezima se mogu videti primeri stajnog trapa.
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/me328_1.jpg)
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/me328_2.jpg)
Ovo je samogradnja za sve pare .
Nastavak grubih radova, jedan deo komandi ugraviran sledi doterivanje. Bice nesto i u kokpitu.
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/tn5-2.jpg)
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/tn3-2.jpg)
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/tn9-2.jpg)
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/tn6-2.jpg)
(http://i221.photobucket.com/albums/dd255/AG001/tn12-1.jpg)
Одлично! :cheers
Шта би са оним "Биг МиГ" пројектом? :)
@ Pele
Pre par meseci sam sakupio sve sto mi treba od materijala pa mogu da nastavim, nadam se vrlo skoro.
Јееј, биће занимљиво гледати! :)
ovo izgleda kao neki SF.Jedva cekam da vidim kako ce da bude na kraju.