Tamiya 1/20 Ferrari f2000 car nr.3 M.Schumacher

Previous topic - Next topic

Vuksha_Cage

Opet ja, znam da je jako malo interesovanje za ovaj deo maketarstva u nasoj zemlji tj ovom forumu prevashodno al eto, da probam jos jednom da probudim malo. Ne mogu reci da je izdetaljisan do maximuma, imam sebi da zamerim 2-3 sitne greske koje su rezultat dugog cekanja u kutiji, al boze moj, sledeci put ce biti jos bolje :)

Radio sam ga kao open, ne kao zatvoren pa se tako motor potpuno moze videti :)
Da ne tupim evo slika :) Komentari i kritike dobrodosli. Radjen je sprejevima iz merkura, crvena svetla, idealno se slaze sa pravom ferrarijevom bojom te godine, prosto neverovatno :) i lepljeno tecnim Humbrol liquid poly, za koji imam samo reci hvale :)

p.s. slikano sinoc u 1 posle ponoci cim sam zavrsio, kad budem imo zivaca slikacu po danu sa dosta osvetljenja(ako bude zainteresovanih za dodatne slike)





( ovde uvideo sitnu gresku kod bele boje, malopre ispravljeno)




I zadnja slika pored 1/43 Hotwheels ferrarija f2000 (skupljam minichamps modele a i poneki hotwheels schumacherov)


Nadam se da vam se svidja.

Naredni, sada u radu su:
Tamiya 1/20 Mclaren Mp4/13
Tamiya 1/20 f1 Lotus 99t
Tamiya 1/12 Motorbike Movistar Honda Pons NSR 500 '98 (uskoro ga stavljam u projekte u radu)
Revell 1/24 Shelby cobra zelena
Heller 1/24 Subaru Impreza

ako neko jos zeli nesto od ostalih u projekte u radu neka kaze, nije mi tesko da slikam i postavljam :)

Sandman

meni deluje skroz ok odradjeno - samo malo shmirglom "zamatiraj" gume ako zelish da predstavish bolid koji je vec korishcen na stazi....

i obavezno okachi josh slika sa vishe svetla ;)

tripko

Odlicne su ti formule, i ako nisam ljubitelj ferarija fantasticne su.
Ja imam zelju da napravim da se oprobam i sa automobilima ali
nikako da kupim neki koji mi se svidja.

NecaRamone

Lep, ja sam ljubitelj ferarija u F1 otkad znam za sebe, svidja mi se kako je uradjen ;)

menestenasli

Lepo lepo. Ako imas vremena postavi sve na forum. Koristice sigurno, a i kao sto si rekao nema puno ovih maketa na forumu pa popuni malo tu prazninu.   ;D

Vuksha_Cage

Quote from: Sandman on 30-08-2010, 15:41:43
meni deluje skroz ok odradjeno - samo malo shmirglom "zamatiraj" gume ako zelish da predstavish bolid koji je vec korishcen na stazi....

i obavezno okachi josh slika sa vishe svetla ;)

Razmisljao sam o tome, ali sam odlucio da ovo bude pre race/showcar verzija :) a kad hocu da uradim post race obicno nabijem gume na neki nastavak na glavu burgije pa na sporije pa tako na smirglu, time najlakse ostvarim ravnomeran efekat (japanski tutoriali na youtube-u :D )
Slike ce sada samo da ih uploadujem na photobucket...

Quote from: tripko on 30-08-2010, 15:43:27
Odlicne su ti formule, i ako nisam ljubitelj ferarija fantasticne su.
Ja imam zelju da napravim da se oprobam i sa automobilima ali
nikako da kupim neki koji mi se svidja.
Pa imas u ideji solidan izbor na NBG, dexy co skoro uopste vise nema...samo nekolko motora u 1/9 koji su PAKLENO skupi...tako da ili IDEA ili EBAY ili Online shop...izbor je ogroman, trazi malo nemoguce je da neces naci nesto :)

Quote from: NecaRamone on 30-08-2010, 15:44:46
Lep, ja sam ljubitelj ferarija u F1 otkad znam za sebe, svidja mi se kako je uradjen ;)
onda ce ti se mozda moja tema u maketarskim razgovorima koju cu postaviti sa svojom kolekcijom diecast-a svideti :)

Quote from: menestenasli on 30-08-2010, 16:48:41
Lepo lepo. Ako imas vremena postavi sve na forum. Koristice sigurno, a i kao sto si rekao nema puno ovih maketa na forumu pa popuni malo tu prazninu.   ;D

Lotus mclaren i honda ce ovih dana biti okaceni, obecavam :)

Sledeci post ce ici sa novim slikama :)

Vuksha_Cage

Kao sto sam i obecao jos slika:

-njegova zasebna polica :)











Toliko od mene sa slikama, necu vise daviti :D :D :D :D

malifly

Svak ti cast!!! Kao i svaka tovja maketa od F1 izgleda fenomenalno!!!! :super :mjetal

menestenasli

Dobro si mu uradio motor. F1 su stvarno neverovatne masine, motor od 2,4 litra bez turbo punjaca, a ima 800 konja!!
Gde mu je rezervoar za gorivo?

sezan

Ja sam fan "srebrnih strela" ali i ovo je odlicno!
"Smart you must be... Try not. Do or Do not... There is no try"-YODA

Vuksha_Cage

Quote from: menestenasli on 31-08-2010, 11:44:55
Dobro si mu uradio motor. F1 su stvarno neverovatne masine, motor od 2,4 litra bez turbo punjaca, a ima 800 konja!!
Gde mu je rezervoar za gorivo?
Rezervoar za gorivo se nalazi ispred motora a iza mesta za vozaca, tada su bila dozvoljena dolivanja goriva, tako da su rezervoari bili relativno mali otp 80litara sto je moglo da istraje 30-40krugova :) dok ovi novi za 2010. godinu moraju da izdrze celu trku, tako da su im povecali rezervoare na oko 150-200l !
ovde mozes da vidis to detaljno :) ovakvu dioramu planiram za f248 brasil gp 2006. poslednju sumijevu trku :)

NecaRamone

Malo je OT, ali, onda je to povecalo ceo bolid? I jos jedno pitanje, u box idu zbog spojlera i guma sad?

sezan

Sad imaju obavezu da iskoriste oba seta guma koje su na raspolaganju i menjaju sta je potrebno zameniti..
"Smart you must be... Try not. Do or Do not... There is no try"-YODA

Vuksha_Cage

za vikend se dobiju 2 razlicita seta guma + gume za kisnu stazu(wet intermidiate) i gume za monsun(full wet). Za suvu stazu postoji 4 seta (super meke, meke, srednje,tvrde) od toga se svaki tim odluci za 2 seta koja ce koristiti za suvu stazu. Ako u toku trke padne kisa, i oni stave kisne gume, a pre toga su imali jedan od 2 seta za suvu, nisu u obavezi da iskoriste i onaj drugi set za suve uslove :) Nadam se da sam uspeo da pojasnim, znaci glavna stvar ne mozes celu trku izvoziti na istom tipu guma, mora neka promena :) osim toga dozvoljena je promena prednjeg krila i naravno blage promene nagiba prednjeg i zadnjeg... :)
Da malcice je povecalo dimenzije, potpuno su drukcije projektovani bolidi, i 2009. godine je bila velika promena samo aerodinamike (usko zadnje krilo, jako siroko prednje, potpuno glatki deo bolida iza vozaca bez krilaca za zadnje tockove... 2010. je aerodinamika ostala ista, ali doslo novo pravilo sa gorivom...u duzinu su povecani ne zbog rezervoara vec zbog pokusaja da ostvare veci aerodinamicki potisak, dok su promenjeni malo i postali sada siri... usisnici za radijatore motora su suzeni i nisi vise celom visinom vec pola, dok je sav taj prostor iskoriscen za gorivo...
Otp je to to...

NecaRamone

Hvala puno, ne pratim toliko redovno, ali kad naletim odgledam, poslednjih par godina cesce menjaju pravila, u sustini s vremena na vreme kad vidim neku sliku iznenadim se koliko se promene formule ;D