Vought F4U-1 Corsair Bird Cage Academy 1/48

Previous topic - Next topic

alaleksic

Ovo je moj novi projekat.
Ovde cu reci par reci o avionu.

1938 godine je poceo razvoj ovog avona.Firma koja je dobila licencu je bila Vought.Us navy je trazilo zahtev za lovac jednosed i tako je pocela cela prica.Ovaj je avion imao tkz galeb krilatakodje ovaj avion je imao najbolji motor do tada ugradjen u sebi.
Prvi let je bio 29.5.1940 ali je to bio let prototipa.Prvi serijiski isporuceni su bili tek 31.07.1942.Avion eje posle pretrpeo izmene u kabini i jos na nekim delovima tako da pravi nosilac ovog aviona ima oznaku F4U-1a.
Ovaj avion se proizvodio do 1952 godine.Proizvedeno je 12571 primerak.


F4U-1A

General characteristics

Crew: 1 pilot
Length: 33 ft 4 in (10.1 m)
Wingspan: 41 ft 0 in (12.5 m)
Height: 16 ft 1 in (4.90 m)
Wing area: 314 ft² (29.17 m²)
Empty weight: 8,982 lb (4,073 kg)
Loaded weight: 14,000 lb (6,300 kg)
Powerplant: 1× Pratt & Whitney R-2800-8W radial engine, 2,250 hp (1,678 kW)

Performance
Maximum speed: 425 mph (369 knots, 684 km/h)
Range: 1,015 mi (882 nm, 1,634 km)
Service ceiling 36,900 ft (11,200 m)
Rate of climb: 3,180 ft/min (16.2 m/s)

Armament
Guns: 4× 0.50 in (12.7 mm) M2 Browning machine guns, 400 rounds per gun and 2× 0.50 in Browning M2 machine guns, 375 rounds per gun
Rockets: 4× 5 in (12.7 cm) High Velocity Aircraft Rockets and/or
Bombs: 2,000 lb (910 kg)



Maketa se nalazi na devet ramova,i ima 91 deo,od toga 5 delova su prozirni.
Ima oznake za dva tipa aviona.











alaleksic

#1
Evo posle duzeg perioda nastavka na ovom avionu







Aranza

Fading za deset!!! ;)  Mrvu za popravit ispod desnog stabilizatora ali ništa strašno. Ovo će biti izvanredno.

djos & filip

Bice ovo interesantno videti na kraju, za sada stvarno lepo izgleda, da ne kazem super  :super

pozdrav

Ovo je samo hobi, ovo je samo hobi, ovo je samo......

Kerber

E, to je to !
Sad si ga pogodio u sredinu !
Jako mi se dopada taj efekat izbledele boje, koju su pravi avioni dobijali brzo, posle nekog vremena u teskim klimatskim uslovima. Jos konstantne akcije, kise, sunce...Ako mozes, poigraj se i sa donjakom trupa i krila, i tu se vidi sve i svasta - od chippinga (napadne ivice, horizontalci - zbog mahom vulkanske prasine i kamenja), do curenja ulja i prljanja izduvnim gasovima...
Na Hypersvale ima da se nadje bar 4 vrhunski odradjenih Korsera, pa mogu da ti posluze kao smernica, cisto da ilustruju ono sto ti rekoh. Kao kolor fotke.
I efekat prelaza izmedju kamuflaznih boja mi se dopao. Nit ostar, nit mek...bas pravo !
Cepaj Aleksicu i da je vidimo na NG. Kupu!

Profa

Odličan, Sale, samo napred!!! :super
Vidi se da poduke, saveti i grdnje imaju uticaja ;)
Bogu fala što sam Lala! :)

oddball

treba samo  korigovati prelaznu liniju izmedju boja ali to se da lako srediti. takodje jos jedan razlog brzog propadanja boje i njenog bledjenja je i slana voda koja je bila u izobilju i ispravanje iste. Korser je jako lep avion i pomalo neobican u odnosu na sve ostale lovce Drugog svetskog rata.
"It's time to kick ass and chew bubble gum! And i'm all out of gum!"
- Duke Nukem

Ich been klugscheisser!

alaleksic

Evo nastavka radova na ovom avionu,sledi novi sloj laka...






Kerber

Sve sad znas.
Teraj dalje, al' ne zuri. Polako !
Za sada izgleda jako dobro.

Pozz !

alaleksic

Ovde sam prvi put probao chiping pa reci sta treba da ispravim ili dodam
Hvala



alaleksic

Evo uradjen je i wash ,da li sam po gornjim povrsinama mogao ici sa svetlijom bojom?