Heller 1/72 fi-156 - double restoration

Previous topic - Next topic

Warhawk

Makete sklapane pre ko zna koliko, ni ne sećam se... Ustvari, hteo sam samo da skinem staklariju i da je ubacim u Future, onda sam rešio i da napravim i nešto unutra, pa mi onda nekako i motor deluje siroto... OH SH*T, I DID IT AGAIN!!!

Pa dobro, šta je tu je... Sa ovog tropskog neću skidati boju, samo dekale. Taj ostaje u tropskoj šemi, dok će drugi verovatno biti YU-COE iz muzeja JRV. Taj će biti sa malo manje detaljisanja, mrzi me da istu stvar radim dva puta...



Za početak, preradio sam sedišta (nepreradjeno sa leve strane)


Unutrašnju konstrukciju pravim od razvučenih ramova


I da znam, nisam trebao al aj sad...
'Once you get locked into a serious Model Master enamel collection, the tendency is to push it as far as you can.'

PELE


drakii

Da te ne potsecham da je restauracija vechi posao od startovanja sa novom maketom, ali i ja sam se zeznuo sa restauracijom tridesetak praistorijskih maketa, ali sam postavio limite, a drugim maketarima poruchujem da nijedna maketa nije za bacanje, ako je djubre poteklo od proizvodjacha, izmislili ljudi reciklazu, a za nju polistirenske ploche, kit i josh mnogo toga, hemija npr, ja nisam ljubitelj rezina, pa ni eceraja osim za nekeextremno sitne detalje, pozdravljam poduhvat i samo napred, ako me neko ovih dana potseti kako se ubacuju fotke, zbog formatiranja, ubacichu nekoliko restauracija, pozdrav

ubermagog

ako radiš muzejski ne zaboravi da je u pitanju češka posleratna verzija i da ima razlika - treba da urežeš transportna vrata sa jedne strane, a i poklopci motrora koji prelaze preko izduvnika imaju neke razlike (ovo mi je iz glave, ti svakako potraži fotografije muzejskog ali sve u svemu nisu neke prekomplkovane operacije)

Warhawk

#4
Mali napredak

Izbušena unutrašnjost kapotaža i paneli koji prekrivaju izduve napravljeni od lima... Na našoj verziji treba izbušiti još neke škrge gore...


Napravljeni paneli koji pokrivaju krilne rezervoare. Skinuo sam boju samo na tom mestu...
'Once you get locked into a serious Model Master enamel collection, the tendency is to push it as far as you can.'

Warhawk

#5
Fina maketica, mnogo tačnija od Akademca, koliko vidim na netu... A i nema puno problema...

Napravljeni ramovi, i za K-65 urezane i izbušene rupe na kapotažu. Posle dužeg razmišljanja rešio sam da privremeno stavim staklariju, pa na osnovu nje da pravim ramove. Sva sreća pa nisam uništio transparentne delove sa lepkom  :P


Donji deo motora je komplet napravljen (sa sve šipkama podizača), pošto će se videti kroz prednji otvor. Klipovi su ustvari plastični ramovi obradjeni na bušilici (umesto struga). Rebra na klipovima sam dobio tako što sam prislonio turpiju na plastiku koja se okreće. Drugi motor je maksimalno pojednostavljen, rebra imaju samo prva dva klipa...


Na prvom Štorhu sam ispravio i taj prednji otvor (sa desne strane, radi poredjenja...)


Pozdrav
'Once you get locked into a serious Model Master enamel collection, the tendency is to push it as far as you can.'

vlajko&marko

Ovo odlicno izgleda za sada 
Jedva cekam nastavak
:cheers

anki

Kad si ovako detaljno radio motor oces da otvoris i kapotaze da bude vidljiv?

Inace mozda cu te razocarati ali klipove nisi napravio nego cilindre. Naime klipovi se i nemogu videti jer su unutar cilindara i mozes ih videti jedino ako se motor skroz rasturi (obicno kad se radi generalka).

Warhawk

Kapotaže neću otvarati, jer onda mora da se radi i blok motora, i nosači i kojekakvi cevovodi... A i ne volim da ih previše otvaram, kvari liniju...

Quote from: anki on 23-06-2010, 23:57:58
Inace mozda cu te razocarati ali klipove nisi napravio nego cilindre. Naime klipovi se i nemogu videti jer su unutar cilindara i mozes ih videti jedino ako se motor skroz rasturi (obicno kad se radi generalka).

EPIC FAIL   :headbang  ::)
'Once you get locked into a serious Model Master enamel collection, the tendency is to push it as far as you can.'

medico

vrlo dobro odlicno  ;) lepo to napreduje , svidjaju mi se te metalne povrsine  lepo si to obradio . dobro je ispao i motoric i klipovi  :naughty samo cenim nece se previse videti kao uostalom i na Bf108

voja

Лепо ти напредују радови на ове две Роде.

Негде сам читао да ова Хелерова Рода има једну малу ману. Ноге стајног трапа су предугачке тј. изливене су у дужини која одговара када се авион налази у ваздуху тј. када је неоптерећен.
Пре пар година сам саставио Хелерову Роду и тада ми је деловала превисоко а после сам прочитао то у вези стајног трапа, размонтирао је, стајни трап скраћивао док нисам добио неки природнији изглед када бих макету упоредио са фотографијом правог авиона. Не могу сада да се сетим за колико милиметара сам скратио ноге стајног трапа.

.
------ PIZDA VAM MATERINA NAPREDNJAČKA ------

mutayu

Evo o cemu se tu radi!
Razlike u izgledu stajnog trapa na zemlji (sabijena amortizacija) i u letu (opustena amortizacija):


Warhawk

Hvala za crtež. Stajni trap mi je jedan od glavnih razloga za restauraciju.
'Once you get locked into a serious Model Master enamel collection, the tendency is to push it as far as you can.'

menestenasli

Uuuu, super  :super
Sad jos vise zelim da zapocnem moju rodu. al cu da te iskoopiiraaam  :naughty

Warhawk

#14
Još malo napretka pre početka "studentskih čarolija"...

Napravljeno još detalja unutra: pedale od plastike, u koju je utisnut odgovarajući oblik pa ošmirglano da ostane obod; a pojasevi od žice i papirne trake...


Za K-65 su izvršene odgovarajuće modifikacije: novi (neopisivo odvratan i četvrtast) poklopac teretnog prostora, kao i "škrge" od tanke plastike na motoru. I da, sudeći prema navedenim sastojcima, roda se pravila na isti način kao Koka-kola  ;D


Završene upornice. Sve manje su napravljene od razvučene plastike, jer su fabričke delovale nekako predebelo... Nogostupi su takodje napravljeni od razvučene plastike, a "glava" je napravljena tako što je prislonjena sa strane plamena. Foru sam pokupio od ovog ludaka
http://www.ratomodeling.com/finished/storch/


Još par sitnica pa barvanje...
'Once you get locked into a serious Model Master enamel collection, the tendency is to push it as far as you can.'