Fiat Abarth 124 Rally_restauracija

Previous topic - Next topic

Terorista

AAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU  Brate!      ala ih je opravila svaka joj cast!    umesto da radis druge lepe i nove stvari sad moras da premotavas kilometrazu......................... brrrrrrrrrrrrrr     :jok

Mario

odlično je ovo što radiš,detalji na maksimumu :cheers

braca23

E, hvala drago mi je da ti se dopada.  :)

braca23

#48
Na red je dosla instrument tabla. Originalni odlivak je dovoljno dobar za svoju razmeru, medjutim ja se jos uvek ne snalazim dobro sa cetkicom ... pogotovo kada je rec o najsitnijim detaljima.
Kada sam imao jedan od naleta farbanja, ofarbao sam gornju povrsinu instrument table u mat-crnu, prvenstveno zato sto sam ocekivao da ta boja drugacije izgleda (recimo kao na poklopcu svog pakovanja). Kada se boja osusila, shvatio sam da mi ta mrtva-mat ne odgovara jer ne asocira dovoljno na crnu gumu, od cega je inace bila ta gornja povrsina u originalu. Da bih dobio potrebni odsjaj na tom mestu, presao sam mat-crnu sa bezbojnim sjajnim lakom. To sada ima odsjaj, ali ne izgleda bas najurednije, pa cu razmisliti da to naknadno jos jednom prefarbam obicnom glossy crnom.

   

Poput felni, jos jedan jako vazan detalj na ovom automobilu, je volan. Volan koji su fabricki montirali na ovaj model je bio iz tadasnje Abath-ove ponude dodatne sportske opreme, koja je mogla da se kupi u Abarth-ovim radnjama, pa da se montira na vozilo za koje posedujete. Ista ta oprema je montirana i na fabricke modele kao sto je Fiat 124 Abarth, koji su povereni radionici na doradu.  

  

Naravno Bburago je na ovaj model stavio, pretpostavljam, neki tipski volan koji je u to vreme odlivao. Taj deo ne mogu da iskoristim za potrebe ove restauracije, ako zelim autenticnu stvar. Zbog jedne ranije restauracije, znam da na Bburago-vom modelu Ferrai 308 GTB, u istoj razmeri, je montiran volan koji izgleda poput originalnog. Poslednja nedelja u mesecu, pravac berza modela u Djusinoj, i dobavih taj model.  

   

Na fotografiji 1/1 vozila se moze videti, da je boja metalnih delova volana uglavnom bila mat-crna, ali na nekim fotografijama sam video da su ponekad montirani i volani sa metalik-sivim paocima. Mislim da je to bolja kombinacija boja uz panele sa instument table, pa sam na ovom modelu i ja pribegao toj opciji. Da bih dobio na realisticnosti, smirglom sam presao obruc volana, tako da izgleda kao da je od nekog mat materijala. Ofarbao sam sve delove instrument table najbolje sto sam umeo, a brzinomer i obrtomer sam resio putem nalepnica, jer mi nije poslo za rukom da to izvedem cetkicom.

braca23

Jos malo samogradnje.  :) Model je do mene stigao bez jednog stop svetla, pa sam morao da smislim nacin da proizvedem oba nova. Pretpostavljam da bi zanatski idealan nacin za multiplikaciju nekog dela bio preko izrade kalupa u koji bise nasula nakakva masa podlozna stezanju, ali kako ne posedujem takvu tehnologiju i znanje, pokusao sam da izvedem istu stavar na drugi nacin.

   

Malo sam analizirao oblik svetla, i uvideo da se geometreijski poklapa sa polovinom sestougaone sipke u adekvatnoj razmeri. Pronasao sam imbus kljuc cija sirina odgovara sirini svetla, montirao u stegu i turpijom za metal skinuo polovinu kljuca. To sam iseka na dva jednaka dela potrebne duzine, a zatim probao na modelu kako bih proverio da li odgovaraju. Posle toga sam jos napravio pasent plocice koje ce igrati ulogu kucista svetla.

   

Na kraju sam sve ofarbao, sklopio i postavio na model cisto da verifikujem rezultat. Ostalo je jos samo malo sitnih popravki cetkicom.

   


modellius

svaki put se obradujem kada vidim da ima novi post, znaci ima napretka, svaka cast !
Michael Wittmann   s.SS-Pz.Abt. 101       138 kills
Maketarski Savez Srbije http://www.mss.in.rs/

braca23

E, hvala! Ma ima napretka, nego toliko malo slobodnog vremena imam u poslednjih pola godine, da se stvarno smorim kada vidim koliko dugo radim jednu maketu. U svakom slucaju ne odustajem, pogotovo sto imam dosta modela na cekanju koje cu raditi ... a sve iz italijanske ergrle  ;).

Hvala sto pratis!  :cheers

Terorista

Braco svaka cast za rad...  :cheers   znam da cu ovim sad sto cu da kazem malo da skrenem sa teme ali svojim radom i detaljima na koje obracas paznju naterao si me da kupim ovu maketu... jeste da nije iz porodice Abarth ali cim sam ga video odma sam ga spazio (inace sam veliki ljubitelj BMW-a) tako da ce ovo biti jedna od sledecih kampanja :)))



:)))

modellius

e teroristo sad si me nasao! ako pozelis da uradis fabricki E34 a ne alpinu iz kutije ( spolja i unutra su minimalne razlike najvece razlike su ispod haube  >:D >:D >:D ) javi da ti posaljem detaljan walk around posto posedujem E34 u razmeri 1:1, cak imam i ove felne sto si ti dobio u kutiji.... Best Motor Wehicle  >:D >:D >:D >:D
izvinjavam se na malom off-u ali bilo je jace od mene
Michael Wittmann   s.SS-Pz.Abt. 101       138 kills
Maketarski Savez Srbije http://www.mss.in.rs/

braca23

He, he cool! Ja sam zadovoljan samo cinjenicom da nekoga inspirise  prikazani proces ... misija uspela  :super Zivi bili automobili! :cheers

Terorista

#55
Quote from: Wittmann on 18-06-2011, 20:55:05
e teroristo sad si me nasao! ako pozelis da uradis fabricki E34 a ne alpinu iz kutije ( spolja i unutra su minimalne razlike najvece razlike su ispod haube  >:D >:D >:D ) javi da ti posaljem detaljan walk around posto posedujem E34 u razmeri 1:1, cak imam i ove felne sto si ti dobio u kutiji.... Best Motor Wehicle  >:D >:D >:D >:D
izvinjavam se na malom off-u ali bilo je jace od mene


Prijatelju off je na mestu nego ti malo gresis sa inicijalima... dakle radi se o Beogradskom Mangupskom Wozilu
...ljudi stvarno izvinite na offu ali brat Braca je kriv njegov rad me je natero' da se bacim i na kola... nista me ne pitajte :)))))))

Braco sledeci je fiat 128 abarth :)

ubermagog

fino napreduje!
interesuje me jel ostavljaš one krupne 'die-cast' šarke za otvaranje ili ćeš da to odradiš više u maketarskom tj. 'realnijem' stilu?

braca23

#57
Pa ovako ... nisam se bas proslavio planiranjem na vreme kada je u pitanju ovaj model. U ostalom sve je to skola.  :-[ Stoga sada je vec kasno da pravim tu prepravku (ipak radim pre dugo ovaj model - vreme je da se privodi kraju), ali cu zato taj detalj probati vec na nekom od naredna dva modela, jer ce oba imati roll bar unutar kabine :naughty, i u tom slucaju bi mi ove sarke samo smetale.
O vaznosti planiranja na vreme cu malo pisati u rezimeu ovog projekta. Inace hvala na interesovanju za ovu rstauraciju :cheers

braca23

Dugo nisam osvezavao temu, iz opravdanih razloga, rekao bih. Mozda nisam do sada pomenuo, ali ovo je moj omiljeni auto. Pre jedno dva meseca, ostvario se moj desetogodisnji san, i dosao sam do jednog u razmeri 1/1  ;D. Da ne dodje do zabune nije ABARTH, vec FIAT verzija. Za nase uslove i pojmove dovoljno, bar sto se mene tice. Jedina mana je sto na njemu imam jako puno restauratorskog posla, pa mi je to oduzelo dosta vremena od ovog modela.
Ipak odlucan sam da zavrsim model, pa se trenutno bavim farbanjem. Ide mi prilicno lose, pretpostavljam zato sto imam los AB, ali trenutno nisam u mogucnosti da investiram u bolji iz prethodno navedenih razloga. Moram ovom prilikom da pohvalim TAMYA traku za maskiranje - mnogo je bolja od onih traka za krecenje iz farbara. Za sada sam sa njom dosta dobro prolazio. Inace farbam crvenom enamel Humbrol 220, i zadovoljan sam kako se ponasa, ali AB mi toliko cesto otkazuje da mi rusi svaku farbarsku strategiju, pa mi isuvise cesto preti opasnost da upropastim nesto sto sam vec uradio kako treba.

   

ubermagog

nije  Abarth!
pih :D

male ti slike pa se ne vidi farbanje :P

mislim da nisi uopšte trebao da se mučiš sa prskalicom već da radiš kao pravi auto - sprej-farba i prajmer iz boca!

PS. čestitam za odltajmera!